Tjet skrev:I mina nuvarande har jag bara två stora hål, ett i vardera ficka.
Zee skrev:Nu när vi endå har er plånböcksmänniskor här... vad är grejen med plånbok egentligen? Körkort, VISA-kort och 80000 kvitton? Fylla ut fickan? Skapar det inte obalans när ni sitter ner med plånkan i baglomman?
/O. Förstauende
Zee skrev:Nu när vi endå har er plånböcksmänniskor här... vad är grejen med plånbok egentligen? Körkort, VISA-kort och 80000 kvitton? Fylla ut fickan? Skapar det inte obalans när ni sitter ner med plånkan i baglomman?
/O. Förstauende
Är bilden på flickan graverad med ditt namn?McB skrev:Håller med. Själv kör jag med sedelklämma, däri ryms det som behövs; kreditkort, körkort och bild på flickan. Givetvis graverad med mitt namn.
seyou skrev:Om man nu som Tjet har två hål så är det ju bättre att tappa allt direkt och sedan veta vart allt är än att sprida ut det över hela sverige.
stoffer skrev:I jackan har jag allt möjligt skrot, riktig plånbok, låsolja, tändare, handskar...
Zee skrev:Fast har du inte råd med att köpa nya brallor med hela fickor så känns det som att man inte har mycket dollares o tappa.
Am I right? Or am I right? Ormai right? Right? I'm right, right? Right.
spectre skrev:Är det så? Äreså? Är det så det ska va? äre så äre så äre så? VAVAVAVA?!
Sverker is the shit!
Jag kör med handbojor iställetZee skrev:Fast har du inte råd med att köpa nya brallor med hela fickor så känns det som att man inte har mycket dollares o tappa.
Am I right? Or am I right? Ormai right? Right? I'm right, right? Right.
Silvertejp?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |