Vad har Stockholm att bjuda på?

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Vad finns det för nått sköjj en GÖTEBORGARE kan hitta på i Stockholm på kvällstid/ledig dag:confused:

Jobbar ca 8-21 alla dagar... börjar bli lite småsegt att tråka på mitt hotell...

Bor på "söder" Clarion Hotel. Så gångavstånd är att föredra.

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
precis som Peter säger så finns det gott om trevliga pubar runt medborgarplatsen, särskilt vid vad som kallas götgatsbacken :tummenupp

sportbike

Guest
Vad vill du göra då?
Pub,bio,biljard,porrklubb,korvmoj,donken,minigolf,bada,träna,shoppa,gå i kyrkan,spela boule,fika,....................allt finns på söder.

Scrub

Guest
Inget är ju iofs kul att göra ensam...
Ta dig till Mc Donalds på Sveavägen imorgon, Där hittar du garanterat likasinnade.

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
som sagt..kom ner till sveavägen imorgon. Där samlas många med sina hojar å surrar och äter. Kan eventuellt bli lite klenare med folk än vanligt eftersom det är en stunt & street kväll i barkaby utanför sthlm:tummenupp

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
som sagt..kom ner till sveavägen imorgon. Där samlas många med sina hojar å surrar och äter. Kan eventuellt bli lite klenare med folk än vanligt eftersom det är en stunt & street kväll i barkaby utanför sthlm:tummenupp

de blååååååååååååser som fan idag... riktigt jobbit å åka från NT till sthlm idag
for som en vante.

Last edited:

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Vad vill du göra då?
Pub,bio,biljard,porrklubb,korvmoj,donken,minigolf,bada,träna,shoppa,gå i kyrkan,spela boule,fika,....................allt finns på söder.

Ja förfan, på söder finns allt! Igår när jag stod på taket på jobbet och rökte (KF huset vid slussen) och tittade mot mosebacke så satt det en pundare med en kanyl i armen och såg vissen ut. :mad:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Ja förfan, på söder finns allt! Igår när jag stod på taket på jobbet och rökte (KF huset vid slussen) och tittade mot mosebacke så satt det en pundare med en kanyl i armen och såg vissen ut. :mad:

å folk undrar varför jag bor på "landet"

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...