Vad jobbar ni med o vad har ni jobbat med

Jonas24

Ny medlem
Gick med
21 May 2003
Hoj
VFR750-94
En trad som jag inte tror existerar? (otroligt nog) har "hemma". Sa shoot ni som vagar o vill. Strojobb o "ryck in" a la tva dagar pa Ica kan vi val skita i?

Jag skjuter val igang med

1. Flyttgubbe. Nastan tva ar (mellan 18-20) bland vansinnigt roliga medelaldersman vars varldar icke sallan kretsade kring systemets nya prislista o diverse "lay-out forbattringar" pa senaste utgavan av Fibban. Kvinnosynen var minst sagt ifragasattningsbar. Det i sarklass mest slitiga arbete jag haft.

2. Piccolo. Rovslickeri pa lyxhotel visade sig inte vara nagot for mig men det var kul o kora fina bilar. Otroligt vad latt det e o fa folk att lana ut sin nya ferrari o.s.v efter dem har fatt hora av den ytterst serviceinriktade receptionisten: -Varan professionella chauffor :hej :hej parkerar eran bil at er sa ni kan lamna bilnycklarna har. Tillagas bor att jag lyckades kvadda en A8 o en cabbesaabfan innan jag slutligen efter nagra manader lyckades fa kicken :rock

3.Bartender. Lokal pub/bar i Malaga dar jag forst borjade med att kasta in folk som ville supa, (Svart? eeeehh, nej.) och for att sedan vid god tjanstgenomforing lyckas avancera anda fram till den legendariska bardisken dar avancerade drycker sasom Ol, Gin o tonic o Rom o Cola serverades till det ofta val forfriskade klientelet. Roligt jobb, hyfsad lon o en sjuhelvetes massa gratissupa :öl :öl :p gor att detta ar ett arbete som rekomenderas.

4. Biluthyrare. Det mest professionella jobbet jag haft vilket jag garna understryker i min CV. Hyrde ut mercedesbilar till soldyrkande engelsman pa solkusten i Spanien. Bra sammanhallning o kanslan att vara pa ett "riktigt" foretag som kunde visa uppskattning for sin personal. Slutade sjalvmant efter ett ar

5. Pizzaleverantor. Kora pizzor ar mitt senaste arbete vilket jag holl pa med i nastan ett ar har nere i Australien. Bra dricks o jakligt slappt. Dock inte roligt i borjan nar man inte forstod vilket hall man skulle halla kartan pa o efter mycket om o men lyckades hitta fram till addressen med an alldeles nybakad (min verklighet) kall o stel (riktiga verkligheten) pizza. Man utvecklades till en expert inom omradet dumma bortforklaringar men visst fick man ta ett o annat: -dra at helvete!

Fan det blev inte sa kort som jag trodde

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...