Vad kan det kosta?

Henke194

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2009
Hoj
Honda nsr 125
Tja! (Honda nsr 125, 00)

Skall strypa av NSR:n inom snar framtid, Ungefär hur lång tid och hur mycket tror ni att Honda city / någon annan märkesverkstad tar för dett arbete? (Bricka i insuget och plugg i röret) Vet att jag är slö som inte åker ner själv till Honda city och frågar men men.

Anledning till att jag kommer lämna in den är på grund av tidsbrist för meck samt kunskaper, + pallar inte problem som kan uppstå.

Mvh

PS. Kanske någon privatperson där ute som är kunnig inom detta och vill tjäna en slant? (Stockholm)

Last edited:

kentan

Ny medlem
Gick med
24 May 2009
Hoj
Suzuki Rg 125 F -92
ja lämna min rg till din mc i stockholm då ströp dom den, bänka och skrev intyg. allt gick på 2500 kr. vet inte hur olika det är på olika märken.

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
ja lämna min rg till din mc i stockholm då ströp dom den, bänka och skrev intyg. allt gick på 2500 kr. vet inte hur olika det är på olika märken.

Då är det antagligen ännu billigare att strypa av den.

Gör det själv TS ;) Finns trådar här där det står var strypningarna sitter på de flesta modeller. Det är inte svårt, och du lär dig något samtidigt som du har roligt och sparar pengar :tummenupp

utter92

People of Japan, you must now be brave
Gick med
24 May 2008
Hoj
FZR 600 Tidigare: Mito, XT125R
jag skulle kunna göra det för 500 kr, bor någon mil norr om sthlm :) för det kan jag bestycka den också så kommer den gå perfekt :yoparty

Last edited:

Henke194

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2009
Hoj
Honda nsr 125
jag skulle kunna göra det för 500 kr, bor någon mil norr om sthlm :) för det kan jag bestycka den också så kommer den gå perfekt :yoparty

Låter kanon! Men just nu är det inte aktuellt då jag har pengarbrist på grund av att jag håller på att ta kortet, uppkörning om 2 veckor. Men jag kommer höra av mig! =)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...