för mig kostade det 500 inklusive att skriva pärmar plus 7 x 2timmars teorikurs(bil)Mastah skrev:Tjena Jag undrar vad det kostar att skriva "Pärmar" på köraskola ? msg me!
ytinlärning kanske?, :kocko njae, om man granska och läser bilderna (om man tar sitt körkort på riktigt allvar så gör man det) så ska det inte vara nått problem med att läsa på datorer...Mr.Dna skrev:Datorn är inte alltid bra då du många gånger memorerar svaren bara och svarar rätt för du t.ex känner igen en bild eller liknande. Men ändå roligare med Dator.. Hatar iallafall själv att skriva använda pennan i vilket fall som helst.
Mastah skrev:Tjena Jag undrar vad det kostar att skriva "Pärmar" på köraskola ? msg me!
matte_mannen skrev:betalade 0 spänn man gjorde ju allt privat då va
Rudis skrev:hur kunde du få de så billigt ??..
jag ska ta mc kort snart och ja vet inte alls hur mycke de kommer att kosta
Edholm skrev:Du är ju inte tvingad att gå på körskola.. Vill man inte så är det "gratis" Då är det bara några kronor till vägverket man behöver betala, ca 2000:-
nicke skrev:funkar gör de säkert, men om de e bra är en annan sak... menar på att det din farsa lärde sig när han tog kortet kanske inte gäller nu, och ska du ta A1 eller A-kort så rekomenderar iallfall jag som säkert många andra att du tar minst en eller två lektioner med träning inför serpentin, inbromsning och garagev... annars ska de väll gå bra att göra resten hemma...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|