Jimp skrev:köpte nytt kopplingshantag till min GSX-R kosta 79kr
så kan väl inte vara alltför dyrt till en R1 heller
Flippen skrev:Låter ju bra..
Vart köpte du de?
Mvh / Flippen
burner skrev:Finns några skrotade hojar på te.x blocket som verkar säljas i delar, fråga om du inte kan köpa deras
Nitrous skrev:Ja det är väl inte så svårt o räkna ut att ett bromshandtag lättast kan köpas hos en Yamahahandlare.
Kostar ca 150kr om jag inte minns fel.
Knappast värt besväret att försöka få tag på ett begagnat och ringa runt eller mail på annonser.
SnålGöte
/Nitrous
nu får du sluta hacka på dom färgadeSwedie skrev:köp inget annat än original. Dessa färgade bromshand sucks ass. Jag vet.
jag hatar färgade... öh. speciellt blåapeter the great skrev:nu får du sluta hacka på dom färgade
Thunderbird skrev:Och hur reagerade Mc-varuhuset?
/T
sluta gnäll nu å ta fram filenLiwa1 skrev:Kan bara hålla meed Nitrous med att det MÅSTE var rätt handtag.
För det var jag som körde hojen först när det hände förta gången.
Har aldrig gjort en stoppie men gjorde det nu och stod mitt ivägen utan kunna rubba hojen åt något håll.
Det var riktigt läskigt att ha (automatisk broms som lbromsa sig själv helt plötsligt) och inget jag rekommenderar.
Kan till lägga att jag bet ihop för inte säga några väl valda ord (svordomar) till Nitrous när han vände tillbaka till mig och undra varför jag var så dum och stod mitt i vägen och inte flytta på mig.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|