Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja svaret är ju givet...låt mig fråga: Tror du en myra blir genomfrusen fortare än en 3Kgs skinka?
Beror således på vikt och form.
Stor yta i förhållande till volym går oxå fortare att kyla.
Den mest kompakta formen är ett klot.
Vad VÄGER en 33:a flaska kontra en 50:a burk??
Jag tänkte att glas säkert har sämre värmeledningsförmåga än al. Dessutom är ju glaset mycket tjockare. Om man hade haft de olika mängder i samma typ av behållare så hade ju det inte varit så svårt att lista ut. Hel jävla pantad är jag inte. (haha)
Just nu, efter 20 minuter känns burken betydligt kallare.
Öl är för barbarer.![]()
Empiriska tester är da shit!
Glas isolerar rätt mycket bättre än aluplåt ja.
Öl är för barbarer.![]()
Exakt, därför lägger man in 2st 2-liters cola samt en sprite på kylning ihop med 2 liter Captain morgan och en pava bacardi apple. Eller så gör jag iaf, för öl är riktig jävla fjolldricka![]()
Exakt, därför lägger man in 2st 2-liters cola samt en sprite på kylning ihop med 2 liter Captain morgan och en pava bacardi apple. Eller så gör jag iaf, för öl är riktig jävla fjolldricka![]()
Mig släpa dig i håret till grotta! :ugh
Ehh kom igen! Öl är för MÄN!
Det vet alla.
Och så har det alltid varit.
Singlemalt med för den delen!
Bacardi apple...du hör ju själv!!!Gaydricka
Har du äppeshampo oxå?![]()
Jag måste ju alltså vara jättegay som inte klarar av att dricka saker med en alkoholprocent över 20%? Klarar inte groggar heller... Men ölen kanske uppväger det? Annars blir det likör eller vin.
Mjaaa, senaste fyllan så var jag bra på gasen när jag plockade fram min 86%'iga absinth. och började dricka med polarna... det var ingen hit.![]()
Jag kan hålla med om att öl är för mesar. I vanliga fall brukar jag dricka k-sprit med kedjeolja.
Jag kan hålla med om att öl är för mesar. I vanliga fall brukar jag dricka k-sprit med kedjeolja.
Nej nej nej! Det är inget fjolligt i att inte dricka starka saker!
MEn NÅNSTANS får ju skärningen ske!!
Äppel...tjosan och smaksatt...hej och hå. Spritzers och allsköns trams!
Fan det finns ju folk som i samma mening kan påstå att de gillar ÖL - samtidigt som de dricker en Corona eler Sol!
Snacka om grundlurade.
Innemänniskor och andra smaklösa brukar dricka sån där opportunistdricka
Nu snackar vi en RIKTIG kille!![]()
Mariestads är riktig öl. En riktigt kall direkt ur glasflaska eller ett riktigt fint pillsnerglas. Det är fina grejer! Har någon Mariestads Julöl kvar, kan man dricka en sådan i påsk också eller är det bara att hälla ut den?
Godaste ölen jag druckit var nog när vi var ner på maiden, gick på irländskpub och drack riktigt tappad guiness....![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |