WestW
.
- Gick med
- 11 Mar 2003
Har lite sprickor och ska inte lacka om eller fixa på utsidan. Vill bara lägga något på insidan. Lim, spackel vad ska man använda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte någon spruta från biltema, Med 2 komponets plastsvetsning.Till för att laga båtar. funkar kanon, och torkar snabbt. artikel nr: 36-2444
Kanontips![]()
Alltid en chansning med Feltema men detta lim var helt kanon. Torkade rätt fort också. Ska ut och kolla imorgon hur hållbart det blev.
Aceton förstod jag mig inte på. Hällde på lite och visst vart plasten mjuk och satt ihop lite men den gick att bryta isär sen. Hur länge ska man vänta?
Aceton tar en stund.. jag brukar låta det mjukna ca 30min.. o då ska det vara blött hela tiden..
Förspel helt enkelt. Jag är lite mera pang på. Fram med stora tuben och ut med limmet så är det klarttt.![]()
Sant, men har man inte tänkt göra något på utsidan är det ingen bra idé. Ofta bränner man igenom och ytan förstörs.allra enklast..... lödkolv model stor... ABS-plast kan man lätt smälta ihop...
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |