Vad säger en oskuld?

Sir Toby

Ny medlem
Gick med
14 May 2012
Hoj
Honda Cb500T, Honda Ft500
Hej!
37-årig oskuld med 5 barn, bor på landet...nej det lät som en dålig kontaktannons!
Ny på forumet och ny på vägarna med 2 hjul....därav oskulden.
Har tidigare kört gammal Jaguar (därav mitt nick) men sadlat om och fått intresse för hojar i stället.
Har köpt mig en Dominator som jag övningskör på och ska väl inom en snar framtid även ta A-behörighet. Men nu bara njuter jag av att vara ute och njuta av de kurviga vägarna när jag och min handledare är ute och kör.
Dock står hojen tillfälligt på verkstad men det ger en å andra sidan tid över till att läsa forumet på Sporthoj.se! Fan va de lät smörigt!

Pitten i pottan, klart slut!

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
Välkommen, Den där avatar ödlan har man sett på TV ett par ggr. skit häfftig:tummenupp

mojja83

Guest
Välkommen till ett supertrevligt forum. Även jag nyligen reggad men brukar hänga här minst 1 timme om dagen tror du kommer trivas som fisken i vattnet!!!

Sir Toby

Ny medlem
Gick med
14 May 2012
Hoj
Man känner ju sig välkommen direkt! Niger så det släpar!

Ödlan heter Oskar och är från nåt barnprogram på tv:n. Salt figur som ungarna kollar maraton på...

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Välkommen till ett lite lätt beroendeframkallande forum;) Även om man inte sitter en timme varje dag längre...så fluktar man en stund iaf när nätet dras igång :)Mycket intressenta debatter och svar på frågor har man fått, och även lite input till och ifrån andra :)

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Som svar på TS fråga i rubriken så kan svaret vara : Uppsprickande utveckling i motorfordonsintresse..

Sir Toby

Ny medlem
Gick med
14 May 2012
Hoj
Kan säga att responsen bland hojåkare här och på vägarna är helt sjukt positiv om man jämför med liksinnade till min förra hobby! Har haft hoj i ett halvår och redan byggt upp ett kontaktnät större än vad jag hade med min engelska bil på 5 år! Hojen paja för en vecka sen å helt plötsligt står den i ett garage hemma hos en duktig mek som jag snabbt kommit i kontakt med genom andra och han rullade ut röda mattan och smällde tänderna i Dominatorn direkt. :Bugar
Hade jag haft några tårkanaler så hade det nog stänkt en skvätt. Jag är djupt imponerad av hojlivet. :tummenupp
Men varför har jag inte gjort detta innan?! Måste kännas som de som väntar på att ha sex först de gift sig! Why wait! :brynad

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Välkommen:tummenupp
Välkommen till hojlivet!
Nu börjar det roliga... du kommer att få många fina minnen och många underbara stunder på 2 hjul.
Du kommer att tänka på din senaste åktur innan du lägger dig och se fram emot din nästa när du vaknar.
Frågar du mig vad meningen med livet är så är svaret väldigt enkelt... Starta upp hojen och lägga i ettan, sen så är resten historia!

dominator91

Sporthojsnörd
Gick med
19 Feb 2009
Hoj
GSX 1100 F 92, BMW F650GS Dakar, Vespa GTS300Ie
Välkommen:tummenupp

Samma hoj jag själv startade med för några år sedan dessutom. Fick köpa den riktigt billigt och blev därmed tvungen att fixa kortet:banana

Inte ångrat det ett ögonblick!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Välkommen. :D
Du verkar passa in fint här.
Och grattis till upptäckten av hojar, det är riktigt härligt. Enda felet är när man inte kan köra, man blir lättirriterad och på allmänt dåligt humör.

Sir Toby

Ny medlem
Gick med
14 May 2012
Hoj
Finns det nån fördel med att man tillfälligt inte kan köra hojen så skulle det vara att man har mer tid till detta forumet.
Ska bara lära mig hur tusan det funkar med alla inställningar...:confused:
Ett hårt slag mitt i bildskärmen brukar funka. :D

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Jag är ju oxå oskuld ju...passar man bättre här än i singeltråden? :hihiJag sålde min hoj i kväll för jag tyckte den va svår som första hoj.Vi kom inte riktigt överrens förrän det gick fort! (ja just ja,jag var ju oskuld)

Måste nu leta och prova mig fram till en bättre modell,övningskörde förra sommaren.Men problem med handledning gjorde att det inte blev så mycket köra...Ska verkligen ta och organisera allt bättre och börja om från början...Men jag har faktiskt lite sorg nu för jag hade såna planer med honom, med oss...:(

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning