blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
skriv gärna
Carro skrev:O jag ska gifta mig
Kyckling skrev:Börja lite lugnt med öl och nubbe till maten runt 13-14 och sedan salongsrusa lite lagom fram till runt 17-18-snåret för att därefter gå in på det ordentliga midsommarfirandet som håller på till nästa förmiddag då normalt sett allt alkoholhaltigt är slut ska jag tyvärr inte göra i år.
eftersom jag inte har några småbarn tänker jag bli drängfull vid 12snåret, kommer nog inte lämna lägenheten alls. kosten består nog av ostbågar och jordgubbar från blomlådorna. den mjuka konsistensen i jordgubbarna gör ostbågarna mer lättspydda..Mattias650 skrev:Grattis!!!
Själv ska jag fira utanför Nora med Åsas släkt. Samma visa som de sista 10 åren. Men det ska bli skoj.
Men som Kyckling skrev det blir knappast fylleslag hela natten eftersom man numera är en ansvarsfull småbarnspappa.
så talar en riktig mancrashtestdummy skrev:eftersom jag inte har några småbarn tänker jag bli drängfull vid 12snåret, kommer nog inte lämna lägenheten alls. kosten består nog av ostbågar och jordgubbar från blomlådorna. den mjuka konsistensen i jordgubbarna gör ostbågarna mer lättspydda..
eller så firas det med en liten middag med frugan i stan. har inte riktigt bestämt mig
Jag har varit på midsommarfest mitt på gärdena mellan Hallsberg och P-boda några ggr och att vara nykter på en sån tillställning är inget jag skulle utsätta mig för.Zandrah skrev:Det blir fest på fredag mitt ute i ingenstans (mellan Hallsberg&Pålsboda).
Kyckling skrev:Jag har varit på midsommarfest mitt på gärdena mellan Hallsberg och P-boda några ggr och att vara nykter på en sån tillställning är inget jag skulle utsätta mig för.
Så lycka till.
Kjelle skrev:*Ryser av obehagliga associationer till "Sista färden"....*
crashtestdummy skrev:eftersom jag inte har några småbarn tänker jag bli drängfull vid 12snåret, kommer nog inte lämna lägenheten alls. kosten består nog av ostbågar och jordgubbar från blomlådorna. den mjuka konsistensen i jordgubbarna gör ostbågarna mer lättspydda..
eller så firas det med en liten middag med frugan i stan. har inte riktigt bestämt mig
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|