vad ska alla göra på midsommar

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Carro skrev:
O jag ska gifta mig :) :banana :kär

De va som!... Det hurrar vi för!
Hurra hurra hurra hurra :cpparty

Själv ska jag åka till Åmål.
Sen bär det av till Åre en vecka på Äventyrsfestivalen. :tummenupp

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Börja lite lugnt med öl och nubbe till maten runt 13-14 och sedan salongsrusa lite lagom fram till runt 17-18-snåret för att därefter gå in på det ordentliga midsommarfirandet som håller på till nästa förmiddag då normalt sett allt alkoholhaltigt är slut ska jag tyvärr inte göra i år.

Numera är man ju småbarnsförälder så det blir väl saft och bullar och nanna kudden medan det fortfarande är midsommarafton... :wiggle

Grattis Carro och hälsa gubben din. :)

Gaffa-mannen

Touringdäck på Gelleråsen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSF 1200s Bandit, + Honda ANF125 Innova
Lunch hos svärfar (dillkokad färskpotatis & sill, sedan potatissallad & grillat)
Och sedan ner till Mariestad till föräldrarna för middag. Ingen aning vad det blir där nere. Stor risk för samma sak + lite nubbe och bärs.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Kyckling skrev:
Börja lite lugnt med öl och nubbe till maten runt 13-14 och sedan salongsrusa lite lagom fram till runt 17-18-snåret för att därefter gå in på det ordentliga midsommarfirandet som håller på till nästa förmiddag då normalt sett allt alkoholhaltigt är slut ska jag tyvärr inte göra i år.

det som børjade så bra men slutade så sorgligt :gråta

jag bara drømde mig bort bland snaps och rengskurar, sova i fel tält och dricka ljummen øl till frukost... det ska jag gøra i alla fall :tummenupp

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Carro skrev:
O jag ska gifta mig :) :banana :kär

Grattis!!! :hej

Själv ska jag fira utanför Nora med Åsas släkt. Samma visa som de sista 10 åren. Men det ska bli skoj.

Men som Kyckling skrev det blir knappast fylleslag hela natten eftersom man numera är en ansvarsfull småbarnspappa. :)

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Mattias650 skrev:
Grattis!!! :hej

Själv ska jag fira utanför Nora med Åsas släkt. Samma visa som de sista 10 åren. Men det ska bli skoj.

Men som Kyckling skrev det blir knappast fylleslag hela natten eftersom man numera är en ansvarsfull småbarnspappa. :)
eftersom jag inte har några småbarn tänker jag bli drängfull vid 12snåret, kommer nog inte lämna lägenheten alls. kosten består nog av ostbågar och jordgubbar från blomlådorna. den mjuka konsistensen i jordgubbarna gör ostbågarna mer lättspydda..
eller så firas det med en liten middag med frugan i stan. har inte riktigt bestämt mig

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
röjskiva i norrköping :fyllisar

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
crashtestdummy skrev:
eftersom jag inte har några småbarn tänker jag bli drängfull vid 12snåret, kommer nog inte lämna lägenheten alls. kosten består nog av ostbågar och jordgubbar från blomlådorna. den mjuka konsistensen i jordgubbarna gör ostbågarna mer lättspydda..
eller så firas det med en liten middag med frugan i stan. har inte riktigt bestämt mig
så talar en riktig man :D

jag kommer att göra samma sak typ

Zandrah

Guest
Säger som Noice, "om jag nu räknas till alla"...

Det blir fest på fredag mitt ute i ingenstans (mellan Hallsberg&Pålsboda).
Men jag har blivit lite "vuxen" å bestämt mig för att vara chaufför så alla snorfulla människor kommer hem.
:tummenupp eller :kocko -beslut?
Jaa, det kan ju diskuteras :rolleyes:

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Zandrah skrev:
Det blir fest på fredag mitt ute i ingenstans (mellan Hallsberg&Pålsboda).
Jag har varit på midsommarfest mitt på gärdena mellan Hallsberg och P-boda några ggr och att vara nykter på en sån tillställning är inget jag skulle utsätta mig för.
Så lycka till. :tummenupp :)

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Lugn sill-lunch och därefter grillning i en kompis´ sommarstuga i Tiveden. Tyvärr sedan tillbaka till örebro på kvällen, hem och natta barn, sedan sova. Har jour hela midsommardags-dygnet, så det blir inte så mycket :fyllisar .

:( :huvet :4skrika

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Kyckling skrev:
Jag har varit på midsommarfest mitt på gärdena mellan Hallsberg och P-boda några ggr och att vara nykter på en sån tillställning är inget jag skulle utsätta mig för.
Så lycka till. :tummenupp :)

*Ryser av obehagliga associationer till "Sista färden"....* :3freak

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
crashtestdummy skrev:

:rofl :rofl

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Ni kan alltid fira med tusentals andra på Leksands utomhusfirande!! Dunder PHEDT :rock

Jag kör ikväll eller imorgon förmiddag dit upp,, fetfesta, sova/däcka under stjärnorna vakna med pizzan brevid, instelnat i håret, raka skallen för att få på hjälmen köra hem igen och efter ett par timmar finns det en minneslucka på 24h.. Hänga på? :fyllisar

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln