Vad ska jag ha för blinkers?

Rstu

ej Medlem
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
bmw f650 gs -04
Tja! måste bara byta ut blinkersen på motorcyckeln.

någon som har ett tips på vad för slags blinkers jag ska ha?

viewphoto.php

viewphoto.php

Funderar även på att göra något åt läppen men vet inte riktigt hur jag ska göra... har ni något tips på den sidan???

GoD JuL på eR!

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Jag fick sådana här..... Väldigt fina tycker jag! E-godkända också :)

Mni_bleionker.jpg

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Jaa du det är ingen vanlig hoj så valet är svårt. men tycker ovanstående ser riktigt bra ut. :tummenupp själv gillar jag vita fram och mörka bak

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
cRoC skrev:
Köpte på beviks(.se) i linköping när jag bodde där. Brukar finnas i varenda mc-affär tycker jag

Inte för 100 spenn paret mer typ 250 spenn paret, jaja skit samma inget att diskutera.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Rstu skrev:
Tja! måste bara byta ut blinkersen på motorcyckeln.

någon som har ett tips på vad för slags blinkers jag ska ha?

viewphoto.php

viewphoto.php

Funderar även på att göra något åt läppen men vet inte riktigt hur jag ska göra... har ni något tips på den sidan???

GoD JuL på eR!

Hmm. Ska du köra med Godkända så tycker jag att du ska köpa dom längre upp i tråden men är du inte så petig med det så tycker jag att du ska köpa integrerade. Jag trudde faktiskt dom skulle lysa sämre framifrån än vad dom gör.

Bifogat

• blinkers.JPG
    blinkers.JPG
    39.6 KB · Visningar: 49

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Padde skrev:
Hmm. Ska du köra med Godkända så tycker jag att du ska köpa dom längre upp i tråden men är du inte så petig med det så tycker jag att du ska köpa integrerade. Jag trudde faktiskt dom skulle lysa sämre framifrån än vad dom gör.
Dom är lätt snyggast. ! :tummenupp

Rstu

ej Medlem
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
bmw f650 gs -04
Hur mycket kollar farbror blå på vad man har för blinkers igentligen? jag funderar på att fixa integrerade eller blir det problem?
det är klart besikta ska man ha orginal blinkers men när man kör :p kan man bli stoppad för att man inte har lagliga blinkers? :3freak :confused:

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Rstu skrev:
Hur mycket kollar farbror blå på vad man har för blinkers igentligen? jag funderar på att fixa integrerade eller blir det problem?
det är klart besikta ska man ha orginal blinkers men när man kör :p kan man bli stoppad för att man inte har lagliga blinkers? :3freak :confused:

Ja, Dom kan ju stoppa dig för det. Det är ju inte lagligt.

Jag körde med mina andra mini blinkers på hojen innan, sånna som finns bild på längre upp i tråden och jag blev aldrig stoppad för det. Nu har jag satt på integrerade fram jag får väll se om dom bryr sig om det men det tror jag inte. Alså risken att dom ser dom och lägger märke till dom måste ju vara riktigt liten. Dock sätter jag inte integrerade bak pga. att jag vill synas ordentligt bakifrån så dom som ligger bakom vet att jag ska svänga. Men dom jag satte på fram lyser faktiskt mycket bättre både åt sidorna och rakt fram än vad jag trudde dom skulle göra. Bra ljus i dom.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Rstu skrev:
det är inget du behöver oroa dig för. tror inte du kan hitta någon som blitt stoppad för det. värre är det med framlycktan men det är knappt nån heller som blitt stoppad för den.

Rstu

ej Medlem
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
bmw f650 gs -04
HIttade dom här. kan det vara något kanske?
det kanske passar med svart på svart mc... lite diskret :p det är ju ofta blinkers som kan fula ner en mc

69-5956.jpg

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Rstu skrev:
HIttade dom här. kan det vara något kanske?
det kanske passar med svart på svart mc... lite diskret :p det är ju ofta blinkers som kan fula ner en mc

69-5956.jpg
måste ärligt talat säga att jag inte tycker sådanna blinkers passar på en offroadare. :mattias

Rstu

ej Medlem
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
bmw f650 gs -04
philsson skrev:
måste ärligt talat säga att jag inte tycker sådanna blinkers passar på en offroadare. :mattias

Ärligt talat så är det ingen offroadare. Den är mer byggd för landsväg.
Allround^^

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Rstu skrev:
Ärligt talat så är det ingen offroadare. Den är mer byggd för landsväg.
Allround^^
Eller om jag får utrycka mig ordentligt så tycker jag dessa blinkers enbart passar bra på sporthojar med helkåpa. Alltså inte "ens" på en allround hoj.
Mitt förslag är något med arm.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...