StreetSlayer
Ny medlem
jag ska köpa en motard har ja tänkt vilken ska ja ha??? ktm 525 eller aprilia 450/550???
Det är en smaksak, jag har haft både 525 och Aprilia, det är bra hojar båda två med snarlika serviceintervall. Ska du ha motard heter den förresten SXV, RXV är enduron.
Det är en smaksak, jag har haft både 525 och Aprilia, det är bra hojar båda två med snarlika serviceintervall. Ska du ha motard heter den förresten SXV, RXV är enduron.
oki men vad e de för skillnad på dom 2 då?
Vet inte om man törs säga det här i den här KTM-sekten..
Den ena har en cylinder och den andra två så motorkaraktären skiljer en hel del, den ena går som en lastbil, mycket botten men sen händer det inte så mycket mer om man fortsätter varva, den andra är som en sportbil, händer inte så mycket på låga varv men kommer mer och mer ju mer man varvar. Så det är väl en smaksak vad man gillar, jag anser alt. 2 vara mer underhållande.
Edit: Hmm, osäker på om du menade skillnad mellan Aprilia och KTM eller SXV och RXV, jag svarade på KTM/Aprilia.![]()
En RXV är nog bättre på vägen än en SXV skulle vara i skogen.![]()
@streetslayer, jag har en en RXV 550 08 i mint condition till salu. 22 timmar o inte en repa, extra rallytank mm på köpet. Rätt justerad o mappad o inte varit något strul men ryggen pallar inte inte mer då jag har diskbråck. Den är minst sagt brutal som grushoj. Runt 60.000 vill jag ha. Bilder o mer fakta ordnas om det låter intressant. Fräschare RXV hittar du garanterat inte.
StreetSlayer;4090570 fan alla åker ktm...varför va som alla andra=)[/QUOTE skrev:Ehm... varför tror du att alla åker KTM
Bra skit imo![]()
Mvh
Ok, jag tror dock du gör en betydligt bättre affär att handla denna cykel än att snika till det o köpa en 06-07 eller en cykel som gått betydligt mer. Det brukar kosta dessa pengar i strul o delar. Men finns inte pengarna så finns de ju inte. Men rådet är ändå att köpa en 08 då de är kraftigt uppdaterade o har inte de barnsjukdomar de andra dragits med.
har hört mig för lite å folk säger att packningarna brukar gå på dom äldre apriliona -05 till 07....nån som vet nå mer om de..??? så dom flesta säger att man ska satsa på en 08 modell... nån som vet nå mer???
Polarn har en 525:a från 2006 som inte gått många mil till salu, dubbla hjul och yoshimura-system.. PMa vid intresse
oki pris?? släng ut en bild vetja
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand