Smokey__88
Ny medlem
vad ska man kunna på teori provet, e det något spec. för lätt mc eller?
Smokey__88 skrev:vad ska man kunna på teori provet, e det något spec. för lätt mc eller?
bossjan skrev:Skadar inte att köpa boken! 140.- kan det va värt...det kan vara en mc fråga det hänger på.
Anton_Ljunghusen skrev:Jag köpte boken men lärde mig INGET ur den till provet
Är väl ingen marginal det var ju järsgår'n.zpeppy skrev:Skit i boken den suger, kör något datorprogram istället till exempel Bonniers Trafikskola 4 elr vad de heter. Jag körde de och klarade provet med marginal (52 av 65)
morlock skrev:Är väl ingen marginal det var ju järsgår'n.
Smokey__88 skrev:vilken bok ska jag köpa härifrån om jag ska klara lätt mc kortet https://www.str.se/butik/varor.asp . jag har redan programet bonnier trafikskola
Smokey__88 skrev:vilken bok ska jag köpa härifrån om jag ska klara lätt mc kortet https://www.str.se/butik/varor.asp . jag har redan programet bonnier trafikskola
det har jag, verkar bra!zpeppy skrev:Skit i boken den suger, kör något datorprogram istället till exempel Bonniers Trafikskola 4 elr vad de heter. Jag körde de och klarade provet med marginal (52 av 65)
Nu talade du ju inte om sanningenzpeppy skrev:Jamen vadå då, jag har ju lappen och de spelar ingen roll om man får 52 elr 65 det står ju inte på körkortet elr hur
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |