Känns som att har man så lite pengar att börja med så tar det en evighet att få ihop till en bättre/nyare hoj så jag skulle nog skita i att spara. Var jag tvungen att köpa hoj nu med 15 lök så skulle jag kolla blocket o andra annonssjter efter en gammeljapan som var så fräsch som möjlig och i körbart skick. Sen skulle jag budgetbygga den till fighter. Bara för att ha en hoj att åka på.bapuba skrev:2237687Vad skulle du välja för hoj?? om du endast hade 15,000kr och köpa för!!
Det var det jävligaste jag skådat.ghandi skrev:2237712Skulle sälja min själ till satan för 5plopp och fajta den här
http://www.blocket.se/vi/8518423.htm?ca=10_s
bapuba skrev:2237736jag har ägt den där hojen (alltså den i annonsen)
den var mycket finare när jag hade den!!
Den röven ser inte kul ut alltså.. framkåpan likaså.BMW R90s skrev:2237750Det var det jävligaste jag skådat.
Kjellkåpan i SH-utförande
Dark_Messenger skrev:2237758Den röven ser inte kul ut alltså.. framkåpan likaså.
Hade designavdelningen på suzuki tjänstledigt det året den hojen kom eller vadThomasS skrev:2237770Både bakdel och kåpa är original.
Dark_Messenger skrev:2237782Hade designavdelningen på suzuki tjänstledigt det året den hojen kom eller vad
ThomasS skrev:2237770Både bakdel och kåpa är original.
spara mer å köp sedan!bapuba skrev:2237687Vad skulle du välja för hoj?? om du endast hade 15,000kr och köpa för!!
Ja 5k är nog rätt pris för en gammal äckel R utan kåpor o tattig lack.ghandi skrev:2237712Skulle sälja min själ till satan för 5plopp och fajta den här
http://www.blocket.se/vi/8518423.htm?ca=10_s
Jag har förstått att vissa tycker sådana hojar är kult. Men jag kan inte släppa tanken på bakdelen. Så gräsligt ful tycker jag. Ser ut som något båtliknande som är tänkt att flyta i vatten. Detta ska inte hindra köp iofs. Det kosmetiska kan man alltid byta ut eller rensa bort om man inte gillar.ThomasS skrev:2237789Nu är du ändå lite väl elak, första generationen gsxr 750 (85-87) är ju störtfrän skulle gärna ha en sådan i originalskick men det är ont om dom.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|