Vad stör du dig på?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Folk som klagar.

Klagomål skapar förbättringar, ständiga klagomål är ständiga förbättringar :tummenupp

En nöjd människa har aldrig skapat stordåd.

Det är för att kvinnor och män använder olika delar av hjärnan att orientera sig med. Män använder sig av rumsuppfattning medan kvinnor har landmärken som hjälp.

Lite elakt sagt så förstår inte kvinnan innanför entrédörrarna, ovanför rulltrappan, osv att det finns en värld utanför hennes synfält och att det i den kan finnas andra humanoider som kan ha diverse planer och mål i sina liv som att till exempel försöka ta sig förbi hennes ridlår och barnvagn fram till hyllan med starkt illaluktande men fantastiska ostar :mad:

Därför kan en kvinna aldrig ge en man färdbeskrivning och vise versa. Och även därför tror alla kvinnor att just HON har dåligt lokalsinne.

Mjo, gymnasiet kanske skulle införa kvinnlig rumsorientering 180p :yoparty

Last edited:

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Trafikanter i allmänhet och vintertrafikanter i synnerhet,det mesta annat kan man ta sig runt men trafikanter Är ivägen om man jobbar på vägen!

Jävla idioter.
Fordonet framför dig kör ifrån dig sen kommer ett trafikljus,ypperligt tillfälle att passera det för att lägga dig i den hastighet du tidigare blev frånkörd i! :mad:

Fordonet framför dig kör ifrån dig sen kommer en backe,ypperlig tillfälle att köra om för att sen lägga dig i den hastighet du tidigare blev frånkörd i! :mad::mad:

Utöver detta så är det nog människor som gnäller på trådar som stör mig mest,de kommer man heller inte undan.....;)

Henrik

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Alla jävla idioter om inte blinkar när de kör bil. :mad: Hur bemöter man det? Finns det något sätt att visa dne jävla idioten att den borde blinka?

Och alla jävla idioter som kommer från Nybro och ska köra in i Karlsrorondellen. De kör inte även fast man är hjälpsam och lämnar en jäävligt stor lucka. Tro fan att det blir kvartslånga köer från Nybro varje eftermiddag, de är de faan värda! :mad:
Det värsta är ju att de aldrig verkar lära sig, de står ju där varje dag :dubbelarj:

• Gilla
Reaktioner: ft

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Alla jävla idioter om inte blinkar när de kör bil. :mad: Hur bemöter man det? Finns det något sätt att visa dne jävla idioten att den borde blinka?

Och alla jävla idioter som kommer från Nybro och ska köra in i Karlsrorondellen. De kör inte även fast man är hjälpsam och lämnar en jäävligt stor lucka. Tro fan att det blir kvartslånga köer från Nybro varje eftermiddag, de är de faan värda! :mad:
Det värsta är ju att de aldrig verkar lära sig, de står ju där varje dag :dubbelarj:

Jag drömmer om att någon gång bli så tuff att jag kör ifatt och prejar dom till vägkanten,slår in sidorutan med min Bruce Lee-näve och förklarar för dom att spakjäveln sitter där av en anledning och inte utfyllnad! :mad:

Men,jag är svenskt flat och knyter näven i fickan samtidigt som jag skriker i min egen bil så insidan på rutan blir gammlosprayad med en bitter eftersmak av oförmåga.....fan vad jag vill vara sydländsk ibland!

Henrik

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Jag har funderat på att söka upp deras mobilnummer och ringa och fråga varför det inte blinkas.
Folk som inte själva blinkar, kollar de då heller på andra bilars blinkande?
Kan de läsa exakt hur andra bilar ska köra, utan att de blinkar?
Fy fan för folk.

Folk som läser och dessutom referarar till aftonbladet är fan inte heller okej.

Merovingian

Guest
Bristen på respekt och den rådande mig-mig-mig-mentaliteten är tråkig.

Edit/förtydligande:
Bristen på respekt gäller både mot sig själv och mot andra.

Last edited:

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
jag stör mig på nonchalanta/egoistiska typer som tror att dom är de enda som existerar.

dessutom hatar jag folk som sparkar sönder busskurer och ängar sig åt allmän skadegörelse...

Gingers.
Hur kan man inte störa sig på själalösingar?

If someone tells you "Don´t tell a soul"

-Does that mean you can tell gingers?

Fredde_85

69hk 117kg = :D
Gick med
11 May 2006
Hoj
Husqvarna TC610 Motard
Det är för att kvinnor och män använder olika delar av hjärnan att orientera sig med. Män använder sig av rumsuppfattning medan kvinnor har landmärken som hjälp.

Lite elakt sagt så förstår inte kvinnan innanför entrédörrarna, ovanför rulltrappan, osv att det finns en värld utanför hennes synfält och att det i den kan finnas andra humanoider som kan ha diverse planer och mål i sina liv som att till exempel försöka ta sig förbi hennes ridlår och barnvagn fram till hyllan med starkt illaluktande men fantastiska ostar :mad:

Därför kan en kvinna aldrig ge en man färdbeskrivning och vise versa. Och även därför tror alla kvinnor att just HON har dåligt lokalsinne.

Ja jävlar..kärring med barnvagn, perfekt exempel..finns det nåt värre?! :ryser

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Jag har funderat på att söka upp deras mobilnummer och ringa och fråga varför det inte blinkas.
Folk som inte själva blinkar, kollar de då heller på andra bilars blinkande?
Kan de läsa exakt hur andra bilar ska köra, utan att de blinkar?
Fy fan för folk.

Kör efter dem istället och se om de stannar och tala om för dem att de kör som krattor. Det brukar jag göra om folk har noll koll, tvärbromsar, skiter i att blinka på dumma ställen, kör för långsamt osv. Har även slängt diverse saker på deras bilar.

Man måste visa idioterna att de gör fel och riskerar att konfronteras med någon för det. Annars lär de sig aldrig. Tutan och finger funkar om man inte orkar bry sig mer än så. Eller dra ner rutan i farten och skrik åt dem. Tuta när man kör om, peka på hastighetsmätaren, gör lite gester och skaka på huvudet är en annan metod som inte kan missförstås.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Kör efter dem istället och se om de stannar och tala om för dem att de kör som krattor. Det brukar jag göra om folk har noll koll, tvärbromsar, skiter i att blinka på dumma ställen, kör för långsamt osv. Har även slängt diverse saker på deras bilar.

Man måste visa idioterna att de gör fel och riskerar att konfronteras med någon för det. Annars lär de sig aldrig. Tutan och finger funkar om man inte orkar bry sig mer än så. Eller dra ner rutan i farten och skrik åt dem. Tuta när man kör om, peka på hastighetsmätaren, gör lite gester och skaka på huvudet är en annan metod som inte kan missförstås.

Folk som skriker och pekar finger åt mig när jag kör.

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
jag stör mig på nonchalanta/egoistiska typer som tror att dom är de enda som existerar.

dessutom hatar jag folk som sparkar sönder busskurer och ängar sig åt allmän skadegörelse...

If someone tells you "Don´t tell a soul"

-Does that mean you can tell gingers?

Smaart! Inte ens långsökt, nu fick jag något att tänka på.

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Att det är så dåligt med normalhyfs så att man blir glatt överraskad om en 13-20 åring inte släpper igen dörren i ansiktet på en utan håller upp den. Man kommer väldigt långt med att vara trevlig mot andra, även de man inte känner.

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
folk som ligger en i arslet på motorvägen, vart mer irreterad på sånt eft man fått barn.. hade en tradare häromdagen som låg max 3 meter bakom.. fatta inte ens när man drog på varningsblinkersena,, el brydde sig inte förmodligen=ännu värre..
en buss vägra släppa förbi mig för nån vecka sen när det blev 2-1 fil så han börja preja mig..

märker ju äldre man bli ju mer irreterad blir man, helst på dom där ungdommarna! :mad:

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin