Vad stör du dig på?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Egoister som hävdar sin "rätt" in till döden i trafiken kan jag störa mig på, och som sagt, folk som pallnitar på trottoarer, i affärer, i slutet av rulltrappor mm, för att inte tala om alla som låter sin hund springa lös mitt i vägen, eller med ett koppel spänt tvärs över vägen/cykelbanan/trottoaren å fullkomligt skiter i andra trafikanter. Lika illa om hunden är ett barn istället iofs.

Men det jag stör mig mest på just nu är den förbannade Maria Montazami :mad: Först trodde jag det var nån slags lyteskomik för att folk skulle haja till och lyssna på reklamen, men hon verkar ju vara på riktigt. Det är jobbigt med människor som får mina raggsockor att framstå som smarta :(

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Men det jag stör mig mest på just nu är den förbannade Maria Montazami :mad: Först trodde jag det var nån slags lyteskomik för att folk skulle haja till och lyssna på reklamen, men hon verkar ju vara på riktigt. Det är jobbigt med människor som får mina raggsockor att framstå som smarta :(

Jag tycker hon är lite festlig!
Brukar inte gilla sånadäringa människor, men hon verkar ju inte lika tillgjord som tex ankan.
Har aldrig sett något avsnitt av hollywoodfruarna, utan bara hört tantan på radio och liknande. Tycker hon är lite småkul.

sportbike

Guest
Jag stör mig på nåt så banalt som folk som fotar sina hojar stående på depåstöd, med sidostödet nerfällt.
Ser för taskigt ut.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Mest av allt stör jag mig på vänsterfeminister som tror att kvotering av föräldraförsäkringen är den största jämställdhetsfrågan i hela världen just nu.

EDIT: Jag kom på en till sak jag stör mig på. Snyfthistorier i kvällspressen. Särskilt angående ett sånt enormt i-landsproblem som mellandagsrean. Jag skiter väl i om Elgiganten rear ut sina diskmaskiner till ordinariepris. WHO BLOODY CARES?

Last edited:

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Jag stör mig på: Att nya Japps-hojjar o Pizza varje måltid, varje dag är för billigt, jämfört mot i Norge. Straffbeskatta skiten (för medborgarnas bästa) nu genast...innan nån stackare råkar illa ut: ätandes ihjäl sig, körandes ihjäl sig lr privatkonkandes :mad:

Merovingian

Guest
Jag stör mig på: Att nya Japps-hojjar o Pizza varje måltid, varje dag är för billigt, jämfört mot i Norge. Straffbeskatta skiten (för medborgarnas bästa) nu genast...innan nån stackare råkar illa ut: ätandes ihjäl sig, körandes ihjäl sig lr privatkonkandes :mad:

Det vore mer sunt att börja i godisänden.
Mat måste man ha, och går man dagligen längre än till bussen klarar man pizzan. Godiset däremot är fetpöbelns opiat, få kan äta det i rimlig kvantitet samtidigt som ingen egentligen behöver det.
Samtidigt kan man inte hålla på och förbjuda saker. Jag äter paj varje söndag och hoppas att jag slipper arkebuseras för det i framtiden när Gunvald Gunners upplöst regeringen och utropat undantagstillstånd.

Last edited:

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95

Nja,pizza varje måltid varje dag är inte för billigt,det är bara som det är.......normännen har bara inte fattat att det är fattigmansmat än...

Ny hoj är bra,bara du inte tror du kan köra för då ska du åka gammal scheisse,gör du inte det är du bara dryg! ;)

Henrik

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Folk som tror att dom är synska och kan "prata med andra sidan". Cheeezus, jag råkade ut för en sån knäppgök på nyårsafton - en kompis till damens syrra. Seriöst, hur jävla pantad får man bli? :dummer Tack och lov blir man ju inte direkt arg, snarare förvånat överraskad...och man har ju nåt att skratta åt hela kvällen... :D

Och fanatiska sossar såklart... tills jag blev tipsad om det här och fick ytterligare ett gott skratt:

http://svtplay.se/v/2279096/grotesc...364142,1,f,-1/pl,v,,2279096/sb,p144272,1,f,-1

:hihi

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jag stör mig på folk som ändrar personlighet på the World Wide Web(internet)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Stör mig på att det finns de som inte har den vanliga folkhyfsen att stänga av mobilen på en dejt. Dessutom att vid flera tillfällen svara på mess som kommer tar priset.

Jag uppfattar det då som att vederbörande inte tycker att jag är intressant och hellre skulle vara någon annanstans. Ok, jag kanske inte är jätteintressant och spännande. Det är inte jag rätt man att avgöra. Men även tråkiga människor är värda att respekteras!

Ovanstående kan tillämpas på möten och andra kontakter i arbetslivet. Naturligtvis...

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Klart visir med solglasögon under. Inte så stort problem den här årstiden som tur är.

Skrikande eller på andra sätt jobbiga ungar på allmän plats.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Användare här, i huvudsak nyregistrerade (dvs reggade inom den senaste 6-månadersperioden) som inte tillför något annat än rent spammande och pajasfasoner.
Kanske är ni supelustiga i era egna ögon, men inte i mina och andras. Försök att åtminstone skriva vartannat inlägg halvseriöst. Det är inte svårt.

Vill ni snacka pajas kan ni hänga på Lunar eller annat valfritt fjårtisforum

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...