Ptja, jag är inflyttad och har dåligt statistiskt underlag, men tror man ratar såväl Glenn som Kevin här. Det är mest Kalle i Hôla, Raggar-Knut och Ove med dunken. Trevligt och hederligt bonnfolk utan något som helst Stockholms-komplex. Jag tror de skulle bry sig föga om tama WT-insinuationer.
Jaha, det kanske var fördomsfullt av mig. Jag ber naturligtvis så mycket om ursäkt. Ungefär som att kalla folk som bor i Göteborg för Glenn.
/Också inflyttad.
Men det kan vi ju stryka ett streck över då. Vad jag däremot skulle vilja veta är varför du och så många andra mer än gärna associerar "Svennebananer" med homohat men aldrig skulle komma på tanken att göra det med "Alibabaner"? Är det vad jag tror, ren och skär rädsla för att inte vara politiskt korrekt? (Se tex Åke Gren-fallet. Där blev det ett j-a liv medan propagerande för stening och bränning av homosexuella bland andra grupper går obemärkt förbi)
Jag bryr mig ärligt talat inte det minsta om vad du stör dig på. Håller med dig i stort till och med. Jag bryr mig inte heller vad du kallar mig. Men varför jag ens svarade var för att du så tydligt aldrig skulle kunna klumpa ihop "Alibabaner" med homohat men inte har några problem med att göra det med andra. Samtidigt som du gärna raljerar över vart folk kommer ifrån. Därav mitt något otrevliga svar. Ledsen för det. Hoppas ingen riktigt Ekedaling blev förnärmad.
Och om du svarar att det råkade bli så och att du lika gärna hade kunnat skriva att du stör dig på böghatande invandrare så tror jag dig inte.
Det här jävla tassandet och hymlandet som folk håller på med i Sverige får faktiskt snart ta slut. Man blir ju galen.
Last edited: