Vad stör du dig på?

Merovingian

Guest
Någonting jag hoppas de löser i framtiden är detta envetna hoppande som inträffar på en websida medan den laddar. Allting byter plats hejvilt fram tills dess att sidan laddat klart.
En klassiker är att man hamnar i jag är ny-delen av forumet när man ska till OT. När man pekar på OT och trycker så hinner webläsaren byta bort OT mot nämnd annan forumdel i själva ögonblicket av trycket. :mad:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Någonting jag hoppas de löser i framtiden är detta envetna hoppande som inträffar på en websida medan den laddar. Allting byter plats hejvilt fram tills dess att sidan laddat klart.
En klassiker är att man hamnar i jag är ny-delen av forumet när man ska till OT. När man pekar på OT och trycker så hinner webläsaren byta bort OT mot nämnd annan forumdel i själva ögonblicket av trycket. :mad:

Bara undrar om det är ok att fråga om det går för sig att hålla med om det....eller njaej?:glömdet

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Någon måste ju ha mjukvara till att ta bort alla j-a blinkande rutor till höger.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Rutan längst upp försvinner strax före reklamen laddas, därav förflyttas allt uppåt.

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Folk som säger skämmigt istället för pinsamt. Folk som säger "det var inte med mening" istället för "det var inte meningen"

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Läget på spärrskaftet där muttern går så lätt att den följer med tillbaka men går för tungt att skruva med fingrarna, oftast när det är lite skit i gängorna.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Föräldrar som är av åsikten att mina åsikter om barn inte räknas. "För du har ju inga egna barn, så du vet inte hur det är."

Betyder det att vederbörande inte får ha åsikter om motorcyklar om de inte äger egna? Nä, jag tycker nog inte det... Jag kan lyssna på vad de har att säga. Sen kan jag säga "-Jag hör vad du säger. Jag tar det till mig. Men jag håller inte med." Om jag misstycker. Men jag dumförklarar dem inte enbart av den anledningen att de bara har B-körkort!

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Föräldrar som är av åsikten att mina åsikter om barn inte räknas. "För du har ju inga egna barn, så du vet inte hur det är."

Betyder det att vederbörande inte får ha åsikter om motorcyklar om de inte äger egna? Nä, jag tycker nog inte det... Jag kan lyssna på vad de har att säga. Sen kan jag säga "-Jag hör vad du säger. Jag tar det till mig. Men jag håller inte med." Om jag misstycker. Men jag dumförklarar dem inte enbart av den anledningen att de bara har B-körkort!

Du borde nästan göra det när det handlar om de som har barn och använder det mot dig. :)

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400

Så säger dom flesta som inte fattar, du kan inte veta för du har inga ungar osv. dravel är vad det är, dom har fel och dom vet det men deras ända argument är att du inte har ungar.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Betyder det att vederbörande inte får ha åsikter om motorcyklar om de inte äger egna?

Men hur brukar det låta då? Ööö kört ihjäl mig direäckt! Osv. Eller hur? :D

Men jag förstår din känsla (för att vara seriös). Folk som tror de är lite bättre och klokare än andra för att de har lyckats skaffa barn. Wow liksom! Duktigt, du fick in kuken i rätt hål.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Läget på spärrskaftet där muttern går så lätt att den följer med tillbaka men går för tungt att skruva med fingrarna, oftast när det är lite skit i gängorna.

Jag hade ett spärrskaft som man kunde snurra hylsan med en liten ratt i änden på skaftet.
Någon stal den på Ränneslättsloppet 1989.
Aldrig sett igen.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...