Vad stör du dig på?

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Jag hade ett spärrskaft som man kunde snurra hylsan med en liten ratt i änden på skaftet.
Någon stal den på Ränneslättsloppet 1989.
Aldrig sett igen.

Sånt dära är jeffvligt störande när det väl inträffar, ofta vid exakt fel tillfälle o när man verkligen behöver just DET verktyget.

Edit:Hmm, "man" brukar iofs. komma hem med mer verktyg o prylar än när man åkte iväg...men det är ju jag det som sagt :fullsponsanyone :rolleyes:

Smagatusk

Guest
Nu senast var det en skock människor som skulle ut genom en sån där motordrivenroterande dörr, hela iden med såna är ju rörelse, ständig rörelse...

För tre veckor sedan bytte jag drivmotorn i en karusell i ett köpcentra. Spärrade av efter konstens alla regler och hänvisade till nödutgången till höger med både koner och pilar och neonljus som kanske hade varit nästa steg.

Jag står på en stege INNE I karusellen med halva kroppen över innertaket. Fortfarande får gamla kärringar i pälsmössa för sig att enda vägen ut är att putta på dörren och banka på glaset.

Men som den yrkesstolthet man har så bränner man av ett Prins Daniel-leende, pekar mot nödutgången och önskar att man var nån annanstans.

Smagatusk

Guest
Alla jävla idioter om inte blinkar när de kör bil. :mad: Hur bemöter man det? Finns det något sätt att visa dne jävla idioten att den borde blinka?

Mitt blinkersrelä låter som pistolskott, 2 ggr/sek. Blinkar max 2 gånger. Är du uppmärksam så räcker det.

Folk som använder tygnäsduk.
Det är snusk på hög nivå.

Fruntimmer som använder flagande skithuspapper när de torkar fittan är värre.

För oss.

Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Mitt blinkersrelä låter som pistolskott, 2 ggr/sek. Blinkar max 2 gånger. Är du uppmärksam så räcker det.

Fruntimmer som använder flagande skithuspapper när de torkar fittan är värre.

För oss.

Jaså, hon sa att det var det det var? jaja, vill du tro henne så.:D

Merovingian

Guest
Jag har trådens största störningsmoment.

När upphovsmannen bytt ut ljudet i ett motorklipp på youtube mot dålig musik.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Varudumpare.
Om du nu trots allt bestämt dej för att du inte ville ha nån kalvbräss så gå tillbaka med den till charken istället för att bara dumpa den i leksaksavdelningen!
Även om det inte gäller färskvaror hör det till god ton att lägga tillbaka ångrade varor på avsedd plats.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Varudumpare.
Om du nu trots allt bestämt dej för att du inte ville ha nån kalvbräss så gå tillbaka med den till charken istället för att bara dumpa den i leksaksavdelningen!
Även om det inte gäller färskvaror hör det till god ton att lägga tillbaka ångrade varor på avsedd plats.

Vad jobbar du med? Kalvbräss?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Varudumpare.

Jag sålde kläder en gång i tiden.
Kvinnor är som vanligt värst, dom kan vika ut fem identiska tisher och kasta i en hög för att ta den sjätte, sen går dom runt ett tag med den i korgen för att slänga den borta vid klänningarna och ta en sådan i stället.

Förklaringen fick jag av en kvinna:

Kläder skiljer sig alltid lite i storlek, därför tar man den största Medium man hittar, istället för att helt enkelt erkänna att man behöver en Large, sen när man har gått en bit så kommer man på att man kommer att se ut som Michelingumman om man tränger in valkarna i en Medium och så köper man något annat istället...

Helt seriöst. :va

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Bil-AC med fler zoner än en.
Jag vill inte behöva fippla med fler rattar eller knappar än nödvändigt för att få behaglig temperatur samtidigt som jag skall hålla uppmärksamheten på körningen. Eventuella passagerare får fan finna sej i den komfortvärme som jag, föraren, bestämmer.

Man blir förbannad!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Bil-AC med fler zoner än en.
Jag vill inte behöva fippla med fler rattar eller knappar än nödvändigt för att få behaglig temperatur samtidigt som jag skall hålla uppmärksamheten på körningen. Eventuella passagerare får fan finna sej i den komfortvärme som jag, föraren, bestämmer.

Man blir förbannad!

Köp bil utan AC! (eller en med bara en zon)

sportbike

Guest
White Trash-mobilanvändare :mad:
Folk som tror att alla i omgivningen vill höra på deras mobilsamtal eller har högsta volym på nåt spel på luren så att alla andra i lokalen störs.
Varför inte bara gå ut på gatan ock skrika i en tratt, det hörs ju till Bagis hur som helst.
Sossar !!!

Maddemaddis

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
Honda CBR 600f
Människor som tror att dom e något fast dom inte kan ett enda jävla dugg. Folk som inte klär sig (är du stor så klä dig INTE i magtröja och en kort kjol DET ÄR INTE SNYGGT). Folk som är ute och söndagskör kör, typ 30 på 50 väg eller om man har bråttom någon stanns och nästan springer så är det någon i rulltrappan som vägrar flytta på sig. oofff jag känner irritationen växa......

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Folk som skaffar ny telefon, och sen INTE flyttar med sitt gamla nummer :mad:
Hur tänker de?

Blir lika förbannad varje gång någon meddelar "Jag har nytt nummer, skicka ett sms med ditt namn till 0701285730"
Ska JAG lägga ner tid på att ändra mina kontakter och fylla deras jävla telefonböcker, bara för att de är dumma i huvudet?

Hur jävla svårt kan det vara att be om att få flytta med sitt gamla nummer? :huvet

Mäki1

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Hoj
Suzuki SV1000S -04. Kawasaki ER6F -07
Småbarnsföräldrars JefLa statusuppdateringar på facebook om sina barn!

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin