Vad tror ni om detta erbjudande, billigt är det ju i varje fall.

Gabor

Guest
Man får oftast den kvaliteten man betalar för....Jämför med kända märkesvaror. Kolla hur handskar är sydda, var överlappningar sitter, dra i sömmar på skinnstället, specielt i grenen. osv...

SvenneC

Medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Inte så många som jag skulle vilja ha...
Man får oftast den kvaliteten man betalar för....Jämför med kända märkesvaror. Kolla hur handskar är sydda, var överlappningar sitter, dra i sömmar på skinnstället, specielt i grenen. osv...

Jag var på SMC's årsmöte i Ronneby förra året och fick då chansen att rycka och slita lite i dessa prylar. Det ser faktiskt ut som att man får ganska mycket mer än man betalar för denna gång... :tummenupp

Cafd är tokbilliga genom att köra med direktförsäljning (Dom skippar alltså detaljhandeln) plus att dom har relativt stora volymer genom att det är detta gäng som levererar en stor del av den mc-utrustning som de STR-ansluta trafikskolorna använder.

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Verkar ju vara hygglig kvalite´ enligt bilderna och det funkar säkert som första ställ men som ryggskydd vill jag ha ett känt märke! Själv kör jag enbart a-stars och arai för att dom är top of the line och skulle således inte köpa från smc!! Smaken är ju dock som baken...

The Frog

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2005
Hoj
Suzuki gsxr 750
Gå in på sidan www.cafd.se/shop i stället så hittar ni en nyare uppdaterad sida.

Erbjudandena på denna sida gäller alla inte bara STR (trafikskolorna) eller SMC, utan vem som helst kan få samma förmånliga priser.

Froggy

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll