Verkar som dem flesta kör med dyra märkes ställ!
Hmm verkar ju okay! Jag undrar hur länge han har haft butiken! Lite mysko med bara kvällstider samt efter överenskommelse!
Jag hittade ett ställ på Burn Out i Arningen för 3995:- som heter velocity har försökt hitta någon info om det men inte lyckats! Verkar som dem flesta kör med dyra märkes ställ!
Mvh Niklas
Man får vad man betalar för? Undra hur stor skillnad det egentligen är på ett ex alpinestar och stället från annonsen. Inge kul att glida på röven och sedan känna huden mot asfalten.
Hej ! Killen med Event butiken har inte haft igång så där jättelänge tror han startade iår faktiskt. Iden med butiken verkar vara att erbjuda bla det bästa som finns på marknaden för lite kräsnare köpare. Sen är det nog så att han måste bredda sig lite och har tagit in lite andra prytlar men är ganska säker på att dessa ställ är valda med omsorg, iallafall för den pengen.
Sen är det en enmans firma så jag gissar på att det finns ett dag jobb tills den dag då butiken kanske kan bära sig själft och därav öppetiderna.
Burn Out har jag noll förtroende för men det var mer en isolerad händelse där en kvinna förföljde mig trots att jag flera ggr berättat att jag inte behövde hjälp. Sen insiterade hon att Allväder ställ idag var säkrare än skinn. Vilket jag har lite svårt att se iallfall.
Jag hittade ett ställ på Burn Out i Arningen för 3995:- som heter velocity har försökt hitta någon info om det men inte lyckats! Verkar som dem flesta kör med dyra märkes ställ!
Mvh Niklas
Burn Out har jag noll förtroende för men det var mer en isolerad händelse där en kvinna förföljde mig trots att jag flera ggr berättat att jag inte behövde hjälp. Sen insiterade hon att Allväder ställ idag var säkrare än skinn. Vilket jag har lite svårt att se iallfall.
kolla på www.rollersdack.se/view.asp?a=1326 om du kastar på 1000 kr på det du ser på blocket får du ju ett riktigt bra ställ
2-delat skinnställ från Held.
WARRIOR är ett mycket prisvärt 2-delat skinnställ i mjukt nötskinn och med hårdplastförstärkningar på axel.
Det är utrustat med mjuka CE-skydd i axel, armbåge och knä. Kan kompletteras med CE-skydd i rygg och höft.
Uttagbart nätfoder
Elastiska skinninlägg på skuldra, höft och ovan knä.
Keprotec kevlarstrech i armhåla, armar, gren och vad.
2 ventilerade ytterfickor, 1 innerficka.
Förberedd för knäpuckar
Så står det. Lite tråkigt med mjuka skydd kanske...
Så står det. Lite tråkigt med mjuka skydd kanske...
Hmm inte för att vara den men visst blir det plus 1500:-
Grejen är ju den att man vill göra så mycket på hojen och för 1500:- får man ju miniblinkers etc. !
Alltså det är inte vadd de stoppar i på utsatta ställen. Ett CE-godkännande skojar man inte bort.Så står det. Lite tråkigt med mjuka skydd kanske...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|