Vad tycker ni om TV-serien LOST??

Kneedrag

Guest
tjaa på er
Har kollat några avsnitt av LOST som går på fyran. tycker den är godkänd inte superduper bra men men.

Vad tycker ni som har följt serien? Har serien någon skrämselfaktor?.

Blue Queen

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Såg första avsnittet, det räckte för mig.
Kollar på orka orka på tisdagar, suverän serie :tummenupp

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Tysken skrev:
Finns en tråd om det redan

nu tycker inte jag att du ska va sån, leta fram den istället. man orkar ju inte sitta å läsa igenom 4sidor bara för å kolla om en tråd har skapats om samma sak.

LOST är helt okej, lite för korta avsnitt bara, endast 40min eller nåt...
skrämmande vet ja itne om ja tycker den är, men den är ju defenitivt värd att se på. ungefär som 24, har man sett ett avsnitt måste man fan se nästa oxå... å man måste vänta en hel jävla vecka...

helt udda personer med i LOST dock... han Locke e lite skum... helt plöttsligt kan killen gå!?! jaja, ja e lite nyfiken på det där monstret...

serien kommer garanterat sluta med att Kate och Jack överlver och "lever lyckliga i alla sina dar" :hihi :3freak

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Har sett de 16 avsnitt som finns ute, 17 kommer imon... Jag tycker serien är riktigt bra! Helt klart sevärd :tummenupp

Kollade över 10 avsnitt på en kväll, man kan ju inte sluta kolla, hehe

Kneedrag

Guest
Fluxir skrev:
nu tycker inte jag att du ska va sån, leta fram den istället. man orkar ju inte sitta å läsa igenom 4sidor bara för å kolla om en tråd har skapats om samma sak.

LOST är helt okej, lite för korta avsnitt bara, endast 40min eller nåt...
skrämmande vet ja itne om ja tycker den är, men den är ju defenitivt värd att se på. ungefär som 24, har man sett ett avsnitt måste man fan se nästa oxå... å man måste vänta en hel jävla vecka...

helt udda personer med i LOST dock... han Locke e lite skum... helt plöttsligt kan killen gå!?! jaja, ja e lite nyfiken på det där monstret...

serien kommer garanterat sluta med att Kate och Jack överlver och "lever lyckliga i alla sina dar" :hihi :3freak

Serien kommer säkert sluta så som du skriver .

Vad tusan är det för monster då ??? jag vill veta vad var det han såg Locke?? T-rex :gnissla

Solid snake

Guest
NSR_Martin skrev:
Har sett de 16 avsnitt som finns ute, 17 kommer imon... Jag tycker serien är riktigt bra! Helt klart sevärd :tummenupp

Fan va jobbigt att kolla så många så har man inte alla, hade jag aldrig klarat, när man väl har börjat se avsnitt efter avsnitt så vill man ju resten också. :3freak

Solid snake

Guest
Blue Queen skrev:

Vad tusan är det för monster då ??? jag vill veta vad var det han såg Locke?? T-rex :gnissla

Tänkte också på det, tänkte "nu kommer det säkert en stor fet dinosaurie!" :lol

Edit: eller king kong. :gnissla

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Solid snake skrev:
Tänkte också på det, tänkte "nu kommer det säkert en stor fet dinosaurie!" :lol

Edit: eller king kong. :gnissla

det verkar hänga lite "Jeepers creepers" över det hela... någe skumt övernaturligt monster som äter upp alla... :va

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
NSR_Martin skrev:

Samma för mig. Man kan inte sluta, så för er som inte har börjat kolla! GÖR INTE DET! Iaf inte fören alla avsnitt är sända i USA och ligger på DC hubbar världen över. Man blir tokig av allt väntande mellan avsnitten :gnissla

Kneedrag

Guest
Biifer skrev:
Samma för mig. Man kan inte sluta, så för er som inte har börjat kolla! GÖR INTE DET! Iaf inte fören alla avsnitt är sända i USA och ligger på DC hubbar världen över. Man blir tokig av allt väntande mellan avsnitten :gnissla

Sluta skriva så då :7peta !!! nu kommer jag sitta hela kvällen här och rota på kaaza.Ditt FEL
för att ladda ner dem(DC orkar jag inte lära mig) (inte bra för min rygg att sitta så länge vid datorn :död aj aj sjukskriven för det och knaprar :ätapiller piller gör man :3freak :gnissla

Solid snake

Guest
Blue Queen skrev:
Sluta skriva så då :7peta !!! nu kommer jag sitta hela kvällen här och rota på kaaza.Ditt FEL
för att ladda ner dem(DC orkar jag inte lära mig) (inte bra för min rygg att sitta så länge vid datorn :död aj aj sjukskriven för det och knaprar :ätapiller piller gör man :3freak :gnissla

Skaffa DC, då får du hem filen du har börjat ladda samma månad du började ladda. :D

Edit: har alla på nerladdning nu (iaf dom som har kommit ut) så biifer du stannar i hubben i 2 dagar va? :hihi

Kneedrag

Guest
Solid snake skrev:
Skaffa DC, då får du hem filen du har börjat ladda samma månad du började ladda. :D

Edit: har alla på nerladdning nu (iaf dom som har kommit ut) så biifer du stannar i hubben i 2 dagar va? :hihi

Tyvärr har jag inget godis i min låda längre (lite många datorkrashar orka inte ladda hem och om igen.

Solid snake

Guest
Blue Queen skrev:
Tyvärr har jag inget godis i min låda längre (lite många datorkrashar orka inte ladda hem och om igen.

Därför gör man backups på det man har o laddar inte ner till enhet C: :mattias

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Blue Queen skrev:

I could tell you, but I'd have to kill you...

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Har sett 16 avsnitt nu. Tycker inte det är så där superbra, fast jag vill veta va det är frågan om. Tycker dom drar ut på historien ganska rejält. Dyker bara upp nya frågor men aldrig några svar. Saker man undrade över i dom första avsnitten har man ju inte fått svar på än.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC