Hej Bullen!
Vintern närmar sig. I somras köpte jag en Suzuki GSX1300BK. Däcken på den var tonåringar, så de är bytta efter preferens (Pirelli Diablo Rosso II). Tailtidyn var ok (om än olaglig) men lamporna vidriga så jag har städat (efter preferens).
Avgassystemet är trivsamt med LeoVince (troligen kinakopior dock) som jag gillar men som jag tänker packa om i vinter.
Även byta-alla-vätskor är planerat. Liksom stålomspunna bromsslangar (15 år gamla bromsslangar? Nä.).
Alla lampor är LED. Som jag stoppat dit.
Helvetesplastbiten runt tändningen hade spräckt fäste så den är bytt mot en direkt från Japan som var dyrare än guld.
ECUn är sedan gammalt flashad av PowerTech (optimized, enligt dem).
Jag avser utöver detta byta styre till något lägre. Lutar åt dragbar.
Men. Till frågan. Vad gör man med sin motorvelocoped om vintrarna numera? Tips? Ideer?
Vintern närmar sig. I somras köpte jag en Suzuki GSX1300BK. Däcken på den var tonåringar, så de är bytta efter preferens (Pirelli Diablo Rosso II). Tailtidyn var ok (om än olaglig) men lamporna vidriga så jag har städat (efter preferens).
Avgassystemet är trivsamt med LeoVince (troligen kinakopior dock) som jag gillar men som jag tänker packa om i vinter.
Även byta-alla-vätskor är planerat. Liksom stålomspunna bromsslangar (15 år gamla bromsslangar? Nä.).
Alla lampor är LED. Som jag stoppat dit.
Helvetesplastbiten runt tändningen hade spräckt fäste så den är bytt mot en direkt från Japan som var dyrare än guld.
ECUn är sedan gammalt flashad av PowerTech (optimized, enligt dem).
Jag avser utöver detta byta styre till något lägre. Lutar åt dragbar.
Men. Till frågan. Vad gör man med sin motorvelocoped om vintrarna numera? Tips? Ideer?