I ett svenskt TV-program om motorcyklar, vad för slags innehåll skulle du vilja se? Konstruktiva seriösa förslag. (Exempelvis tävlingsbevakning, tester, prylar, personporträtt, allmänna hojnyheter, you name it...?)
Last edited:
Tog ut de delar jag tyckte var viktigast, dessa skulle jag vilja se! Det handlar ju om en viss tid som oftast inte är så hemskt lång, så hellre mycke av lite än lite av mycket!RoLLER skrev:* Tester av nya hojar
* Test av personlig utrustning
* Intervjuer av profiler
* Körteknik
* Reportage från tävlingar.
PacMan skrev:Jag skulle bl.a. vilja se lite tips för hemmameck, typ som Bosse Bildoktorn eller så. Begagnattest och test av nya hojar skulle ju vara givna inslag också.
OlleR skrev:I testerna vill jag gärna se kameravinklar frammåt PÅ hojjen, så man får lite koll på hur de är att köras, samt att ljudet bör vara där!
Jag gillar motorjournalen pga att dom låter motorljudet vara med, händer ofta dom sitter i bilen å snackar om den samtidigt som dom fräser på, helt kanon!Fluxir skrev:Det är något jag har irriterat mig endel över, i bland annat Top Gear, att det inte är ofta dom ger en möjlighet att lyssna på motorljudet ordentligt, utan dom ska envisas med att tala hela tiden, låt maskin säga sitt.
OlleR skrev:Jag gillar motorjournalen pga att dom låter motorljudet vara med, händer ofta dom sitter i bilen å snackar om den samtidigt som dom fräser på, helt kanon!
Fluxir skrev:dom kör ungefär samma stil i Top Gear, Men han Clarkson pratar ju oavbrutet. lite tystnad och lyfta fram motorljudet lite mer.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|