Vad.........

Är den fräck??

• Antal röstningar
    0

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Skaffa en superbird eller vad dom heter! Dom med noskonen och enmetersvingen. Coolare bil än det går ju inte att hitta.

Edit: Hittade en bild
plymouth%20superbird%20right%20profile.jpg

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Hmmm, hade han inte målat på däcken hade det väl varit en OK bil.

Fast inredningen e så ful så man vill kräka på den.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
KIRE skrev:
Nej fyfan vilken äcklig raggarbil :zpy
Jag hatar allt vad amerikanare och gamla volvo heter.
Men det är ju tur att smaken är olika men jag skulle inte
vilja ha en sån om nån slängde den efter mig.
Bara min åsikt.

Köp en sånhär!
http://www.hondaklubben.com/modellinfo/NSX/nsxmugen.JPG

Hade kanske varit något, då hade man ju varit kvar i rätt märke ialf :tungan
Fast jag tror nog inte att det räcker med 150.000:- bara :rolleyes:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Spara ett tag till och köp röda Cudan dom hade på samma sida. Eller en Charger kanske...?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Köpe en 68:ans camaro med lite godis under huven, betydligt roligare bil för vettigare pengar om man ser till att du ändå betalar mycket bara för "äktheten" på den du visade.
En camaro med väghållning och motor är svårslaget. Möjligtvis en 66:ans mustang GT med Mycket godis under huven jämfört med originalets ynkliga 225 eller vad det nu är.
Men en schysst bil för övrigt, vad har han begärt för den?

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Dee_cati skrev:
Köpe en 68:ans camaro med lite godis under huven, betydligt roligare bil för vettigare pengar om man ser till att du ändå betalar mycket bara för "äktheten" på den du visade.
En camaro med väghållning och motor är svårslaget. Möjligtvis en 66:ans mustang GT med Mycket godis under huven jämfört med originalets ynkliga 225 eller vad det nu är.
Men en schysst bil för övrigt, vad har han begärt för den?

Han skriver på sin hemsida att han vill ha 140.000 för den. Tror att det är ett skäligt pris. Här kommer sidan.

http://www.muskelbilar.se/bilar.html

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
bebbe skrev:
Den röd,oranga challangern är inte fel heller. :Bugar MUSKLER

140k är ett helt ok pris på den, men du får en finare för samma pris skeppad till dig i hamnen. Oftast kan du samtidigt få den färdig för gata i sverige också. Finns en snubbe i malmö som sysslar med detta i stor skala, ska troligtvis själv ner med svärfar och hämta en mustang inom kort.

men challengern är bra mycket grymmare än ett argt bi :D Men fortfarande, varför inte kolla/provköra en camaro om du inte redan gjort det? Då har du muskler, mindre klump och snyggare bil överhuvudtaget :) Om du prompt inte ska ha den där överdådiga Pure-power-machine....

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Dee_cati skrev:
140k är ett helt ok pris på den, men du får en finare för samma pris skeppad till dig i hamnen. Oftast kan du samtidigt få den färdig för gata i sverige också. Finns en snubbe i malmö som sysslar med detta i stor skala, ska troligtvis själv ner med svärfar och hämta en mustang inom kort.

men challengern är bra mycket grymmare än ett argt bi :D Men fortfarande, varför inte kolla/provköra en camaro om du inte redan gjort det? Då har du muskler, mindre klump och snyggare bil överhuvudtaget :) Om du prompt inte ska ha den där överdådiga Pure-power-machine....

Vet inte riktigt vilka års modeller som är snyggast när det gäller camaron, tror att det är 69.an jag gillar men är inte riktigt säker :rolleyes: Hade en gång en 88.a fast det är ju ingen "riktig" jänke bil :rolleyes: Fungerade välldigt bra som kul bruksbil dock :crash

Majk

Guest
bebbe skrev:
tycks om denna? Vet att det inte är en hoj men folk som har lite motor intresse borde väll ha en åsikt i varje fall :rolleyes: Funderar på om det kanske hade varit en kul leksak till sommaren :banana

http://www.muskelbilar.se/bee_gn.html

Helt rätt stuk men alldeles för tama fälgar :tungan

Allt under 295 bakdäck är oacceptabelt..Har själv haft en spygrön Cuda -71 med massa godis under huven bla lustagas.
Men tyvär såldes den för hoj stod på prioriteringslistan ...Normännen va här å hämtade den samt en Challenger från Ludvika...Norrmän är RIKA....

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
SuperBee är en stenhård bil slå till, det skulle jag gjort. Om du ska sälja den får du ju garanterat igen pengarna. Jag skulle vilja haft mon svärfars gamla Charger...en original Hemi med manuell...det ni det är fan hårdrock det :yoparty

Mingves

Guest
Är det en charger?
Även om det är en raggarbil så är den klassisk!

//M

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
Jag hatar bilar utan väghållning, MEN....
Jag hatar gjutjärnsblock, MEN...
Oversize jänkare hatar jag också, MEN…

…detta är riktigt jävla snyggt! Original-looken är helt rätt, stålfälg med vitmålade bokstäver på däcken. Soffa och jätte ratt, kan inte bli bättre. :yoparty

Jag skulle antagligen in stå ut med den mer än en vecka, men en vecka kan jag klara att glida och bränna däck. Sedan kommer jag vilja ha väghållning igen… :tungan

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
bebbe skrev:
Vet inte riktigt vilka års modeller som är snyggast när det gäller camaron, tror att det är 69.an jag gillar men är inte riktigt säker :rolleyes: Hade en gång en 88.a fast det är ju ingen "riktig" jänke bil :rolleyes: Fungerade välldigt bra som kul bruksbil dock :crash

67-68 hade runda skärmar medans 69:an hade "kantiga" och var inte lika snygga. Hmmm, om jag inte har blandat ihop det.... en 88:a är ju pizzabud-bil, fula som stryk och slöa som as :(

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Dee_cati skrev:
67-68 hade runda skärmar medans 69:an hade "kantiga" och var inte lika snygga. Hmmm, om jag inte har blandat ihop det.... en 88:a är ju pizzabud-bil, fula som stryk och slöa som as :(

Mja.... fast med en paxton kompressor så flyttade den på sig ganska bra :rofl
Men det är ju klart pizza räser är det ju definetivt :(

Last edited:

Shitbreak

ihopskruvad...
Gick med
18 May 2003
Hoj
Metrakit Räser. TILLSALU
Nej fyfan vilken äcklig raggarbil
Jag hatar allt vad amerikanare och gamla volvo heter

Typisk grå-sosse, alla USA bilar är raggar-bilar, ja,ja

suck.

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...