twinner skrev:Riktigt oskönt måste jag säga! andra ggr på 3 veckor...friska ögat och det infekterade.Blääää
Sadam skrev:He he 2 ggn du åker på stryk på 3 veckor. Säg som de e twinner![]()
Dee_cati skrev:Vad är en vagel i ögat egentligen? Jag fick nån konstig grej på axeln för några år sedan, det var som en liten sårskorpa först men efter ett tag så var den vass som fan och stack inne i axeln hela tiden. Pillade lite med en nål och pincett och drog ut en konstig grej som såg ut precis som en bit av en nagel på drygt en centimeter. Det var nån som sa att det var en vagel jag hade fått, men det kan väl inte vara en sån du fått i ögat!!?? Skitmysko var det iaf men jag har aldrig fått nåt sånt nån mer gång. Bara en av mina många missbildningar dock![]()
Dee_cati skrev:Var tvungen att tänka efter men kom på att jag hade ingen sängkamrat då det inträffade.
Och det där med min ofödda tvilling fick mig att rysa till, såg för bara några dagar sedan en bit av en dokumentär om en ryss som hade sin ofödde tvillings huvud på höften!
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!