Vagel är på modet...

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Riktigt oskönt måste jag säga! andra ggr på 3 veckor...friska ögat och det infekterade. :3freak Blääää

Bifogat

• bulle1.jpg
    bulle1.jpg
    98.5 KB · Visningar: 15,223
  • frisk.jpg
    frisk.jpg
    72.6 KB · Visningar: 830

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
twinner skrev:
Riktigt oskönt måste jag säga! andra ggr på 3 veckor...friska ögat och det infekterade. :3freak Blääää

He he 2 ggn du åker på stryk på 3 veckor. Säg som de e twinner :tungan

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Det där tjocka ögat ser ut att klia gaaanska mkt. Vill bara... klia sönder vageln!!! *MUMS*!

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Drabbar oftast äldre personer... :arsele

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Nähä. Det där är ett tydligt tecken på sporthojus desperados spammus, inte någon vagel.

Kanske den nya dusomintebetalartvlicensenskampanjen. "Eller vill du ha en vagel på ögat?"

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Hmm, vad beror det där på? Är det större risk att få det om man har linser?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vad är en vagel i ögat egentligen? Jag fick nån konstig grej på axeln för några år sedan, det var som en liten sårskorpa först men efter ett tag så var den vass som fan och stack inne i axeln hela tiden. Pillade lite med en nål och pincett och drog ut en konstig grej som såg ut precis som en bit av en nagel på drygt en centimeter. Det var nån som sa att det var en vagel jag hade fått, men det kan väl inte vara en sån du fått i ögat!!?? Skitmysko var det iaf men jag har aldrig fått nåt sånt nån mer gång. Bara en av mina många missbildningar dock :D

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Dee_cati skrev:
Vad är en vagel i ögat egentligen? Jag fick nån konstig grej på axeln för några år sedan, det var som en liten sårskorpa först men efter ett tag så var den vass som fan och stack inne i axeln hela tiden. Pillade lite med en nål och pincett och drog ut en konstig grej som såg ut precis som en bit av en nagel på drygt en centimeter. Det var nån som sa att det var en vagel jag hade fått, men det kan väl inte vara en sån du fått i ögat!!?? Skitmysko var det iaf men jag har aldrig fått nåt sånt nån mer gång. Bara en av mina många missbildningar dock :D

Det var inte något som fastnade där vid någon av dina vilda sessioner i bingen då? :)
Eller en ofödd tvillings tumnagel ...

//A.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
:va Var tvungen att tänka efter men kom på att jag hade ingen sängkamrat då det inträffade.
Och det där med min ofödda tvilling fick mig att rysa till, såg för bara några dagar sedan en bit av en dokumentär om en ryss som hade sin ofödde tvillings huvud på höften!

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Dee_cati skrev:
:va Var tvungen att tänka efter men kom på att jag hade ingen sängkamrat då det inträffade.
Och det där med min ofödda tvilling fick mig att rysa till, såg för bara några dagar sedan en bit av en dokumentär om en ryss som hade sin ofödde tvillings huvud på höften!

:rolleyes: var ju inte meningen att skrämmas...
eller jo.. lite.. :D

Det är säkert bara nått gammalt nageltrång som vandrat genom kroppen, spelar du fotboll? :)

//A.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Finns inget som inte lite kirurgi kan avhjälpa! Bara att köpa sig en skalpell och karva! :tummenupp

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Mycket riktigt konstaterat av dig att vagel är på modet, enda felet är att den ska sitta på V Ä N S T E R öga och inte på höger (sett från den som har vageln), så du är tyvärr helt fel. Detta står att läsa i senaste Vänt i häcken xtra :D

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Vagelrapport: Vageln har gjort dramatiska framsteg då det gäller att växa,kan i dag knappt se nåt alls.20% måste den växt.

Vagelära:En vagel är en infektion inte olik en finnes,kan lätt uppstå om man vistas i dragiga miljöer.

Dee Catis vagelvar ingen vagel,det var en pormask:) men om det uppstår efter vilda sexlekar så är det en porrmask.

Pewo du har fel!! då jag nyss är hemkommen från vagelmässan i paris kan jag säga att höger är sidan för i år.

TomK:snart åker den fram...

Bitsch:Jag betalar min licens.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tro mig, det var ingen pormask! Den var lika hård som en nagel, om hårdare och jag fick dra ut den med VÅLD :) Det var läskigt iaf, hoppas jag itne får en sån i ögat åtminstone :eek:

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...