val av ställ

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
va ska man försöka hitta för ställ??? har ett ixs grönt som passar med hojjen<--- på g för 6500. är det för mkt pengar till den hojjen man har eller ska man satsa på nått mega billigt beggat?? tycker det verkar va rätt svårt å hitta bra begg/billig grejjer...

alla förslag är välkomna :huvet
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
MostWanted_NKPG skrev:
va ska man försöka hitta för ställ??? har ett ixs grönt som passar med hojjen<--- på g för 6500. är det för mkt pengar till den hojjen man har eller ska man satsa på nått mega billigt beggat?? tycker det verkar va rätt svårt å hitta bra begg/billig grejjer...

alla förslag är välkomna :huvet

Sökfunktionen kan nog ge dig en massa trådar där just detta diskuteras.

Du bör väl framförallt fråga dig:
- hur mycket kommer jag använda stället?
- hur mycket kan jag kosta på mig?
- När kommer stället användas(bara sol å fågelkvitter eller även regn och 0-gradigt)?

Det finns ställ för alla kroppar och typer av åkning(inom rimliga gränser) så du får nog precisera dig och fundera lite mer kring hur stället kommer användas!
 

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Halland
Hoj
en liter Honda
MostWanted_NKPG skrev:
va ska man försöka hitta för ställ??? har ett ixs grönt som passar med hojjen<--- på g för 6500. är det för mkt pengar till den hojjen man har eller ska man satsa på nått mega billigt beggat?? tycker det verkar va rätt svårt å hitta bra begg/billig grejjer...

alla förslag är välkomna :huvet

Förstår inte riktigt hur du menar; för mycket pengar till den hojen...? :confused: Vilka grejor du väljer att ha på dig har väl bara med dig själv och hur väl du vill skydda dig att göra, helt oavsett om hojen kostar 10' eller 100'.
Ett nytt IXS för 6500 låter inte dyrt i mina öron. :tummenupp Jag tycker det finns rätt gott om begagnade fräscha ställ till salu, har du kollat på Blocket? Men visst, om färgmatchningen är kritisk så kan det förstås bli svårare att hitta begagnat... :va

Om du med megabilligt menar 1000-1500:- så får du nog svårt att hitta något vettigt ens med fel färger. Där finns det många gamla och väl ingångna Jofama, Lindstrand och Halvarsson m.m., men knappast något med hårda skydd. Jag tror inte att jag skulle hitta något jag ville åka i för de pengarna, helt oavsett färgen.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top