Jonsson skrev:>Okey någon av er som skall åka ?
exaktamunto.. det kan bli vad gud villerik skrev:åka ska vi men frågan är om vi åker till askersund eller om vi tar en egen åktur
RIDE AND HAVE FUN???? kan man ha det om man kör för kumla ryttarna???Mattias650 skrev:Mail till PBR från Kumla Riders:
----------------------------
Hej på er alla bikers, snart är det dags för valborgkortegen i Askersund.
Vi har samling i Kumla, dit alla som vill är välkomna. Vi bjuds på kaffe och bulle som vanligt, obs kom i tid så du hinner fika! Vi avgår torget i Kumla, 18,00. För kortegeköra till Askersund. Som vanligt har vi en stund på oss att mingla runt och titta på andra cyklar och prata med folk.
Avfärden från torget Askersund ÄR, 20,00. Hoppas att alla förstår det, och håller tiden för vi har poliskontakt hela tiden och har bestämt att vi går 20,00 och inte innan, p,g,a att polisen stänger av riksvägen när vi närmar oss. Så snälla ni vänta tll Kumla Riders flaggan kör iväg så vi får en samlad kortege.
Och ni alla, tack för en fin parkering på torget förra året, det blev bättre med plats och folk hade det lättare att gå fram och se sig runt. Så vi ser fram emot lika bra i år.
Har ni frågor eller kritik, ring eller maila mig så svarar jag, om inte annat så syns vi på Valborg och till dess,
RIDE AND HAVE FUN, och kör försiktigt på vägarna.
Ni får gärna maila detta vidare till andra människor och klubbar, tack på förhand.
Mia Borg / Kumla Riders
det är fest på kvällen lövisLövis skrev:Vart och när skall vi ses??
frågan är ju om vi inte bara ska dit en liten sväng kanskeerik skrev:åka ska vi men frågan är om vi åker till askersund eller om vi tar en egen åktur
vet det håller på att kolla lite olika alternativ att sovablom skrev:det är fest på kvällen lövis
kolla hos annikaLövis skrev:vet det håller på att kolla lite olika alternativ att sova
tengil brukar åka taxiGaffa-mannen skrev:Tengil, kommer du till festen, och hur kommer du hem i så fall?
(Vill gärna kunna samåka tillbaka till Kumla om jag nu mot förmodan kommer loss till festen).
blom skrev:kolla hos annika
ja men det reder ut sig det kommer ju rocka röv på fredag.. nu drar jag till biltema och köper ett batteriTengil skrev:Vet inte om det är ett alternativ för Lövis...
Jag kan av personlig erfarenhet rekomendera Doris uppblåsbara soffa.
Skjön att slagga på men så fort man vändersig så trillar man ur...
Tyvärr verkar den framkalla skakningar, huvudvärk, kräkningar och dödslänktan Märkligt
Tengil skrev:Vet inte om det är ett alternativ för Lövis...
Jag kan av personlig erfarenhet rekomendera Doris uppblåsbara soffa.
Skjön att slagga på men så fort man vändersig så trillar man ur...
Tyvärr verkar den framkalla skakningar, huvudvärk, kräkningar och dödslänktan Märkligt
DIESEL DORIS skrev:Nej nu tycker jag att tengil ska sluta klaga.... man sover bättre i min gummisoffa än i en säng på grand ....anledningen till att du mådde så dåligt tror jag helt enkelt var att du hade druckit för dåligt.... men som sagt soffan står till förfogande om inte Tengil redan har förhandsbokat den.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|