RR:Benny
Äldre än gatan du kör på
Har googlat, men hittar inte en enda begagnad mc.
Måste finnas NÅN beggad till salu.
Annat forum?
Måste finnas NÅN beggad till salu.
Annat forum?
Det finns tre stycken på MC-hörnan i Södertälje, två nya och en beg. Det finns även två toppfina hojar i Danmark som de försökt sälja ett tag nu. Hör av dig om du vill ha adress.
//Marklund
Kollat på Stomp tidigare och verkar vara skitballa, mest nyfiken på om man hade kunnat hänga in en 2-taktsmotor istället för en (jämförelsevis) slö fiddymotor?![]()
Jo klart ska man tävla med den så är det väl fyrtakt som gäller, hade väl mest varit en rolig grej om man hade kunnat klämma in en 125cc på ~35 hästar ifall chassit håller dvs![]()
Kollat på Stomp tidigare och verkar vara skitballa, mest nyfiken på om man hade kunnat hänga in en 2-taktsmotor istället för en (jämförelsevis) slö fiddymotor?![]()
I minigp racing får man inte ha över 20 i nån klass och det kommer nog inte ändras.
liten varning dock, en stomp minigp är sådär i kvaliten, finns fiddymotarder med bättre kvalitet för samma peng.
jag trivs dock med min även om den har krånglat, gillar att bygga om och förbättra, och kan bara inte sitta på en cross och köra rr.
Jag kontaktade en återförsäljare i kina för 1-2år sen men då ville de inte ens sälja mini-GP pga kvalitetsproblem...
Med vänlig hälsning
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |