var har papperskorgen tagit vägen??

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
hittar inte papperskorgen längre :gnissla
hade objekt dock innan som hade papperskorgen .. men var tvungen o avinstallera det. sen dess har jag inte haft ngn papperskorg.. :huvet
vet ju att den finns men kan inte hittad den.. o ja den finns absolut inte på skrivbordet, :tungan

Cyanid skrev:
hade objekt dock innan som hade papperskorgen .. men var tvungen o avinstallera det. sen dess har jag inte haft ngn papperskorg.. :huvet
vet ju att den finns men kan inte hittad den.. o ja den finns absolut inte på skrivbordet, :tungan

Hur ser det ut i utforskaren?

där finns den ja.. hehe.. men vill ju gärna ha den på skrivbordet.. använder aldrig utforskaren.

men tydligen har jag papperskorgen på skrivbordet då eller?!?

Cyanid skrev:

Har du kollat under skrivbordet? Där brukar jag hitta min papperskorg, oftast halvfull med en påse från från Willy´s i, så man slipper att allt äckel trillar ur... :hihi

Cyanid skrev:
Du kan kolla om du ändrat någon inställningen i GPEDIT.MSC

Gå till start > Run
skriv GPEDIT.MSC

Navigera till "User configuration" > "Administrate templates" > Klicka på "Desktop"

På högra sidan hittar du "Remove Recycle Bin icon on the desktop"
Är denna i läge "Enable" så ser du ej papperskorgen på skrivbordet.

OBS Detta gäller för XP Pro

//\//\

Mojje skrev:
Du kan kolla om du ändrat någon inställningen i GPEDIT.MSC

Gå till start > Run
skriv GPEDIT.MSC

Navigera till "User configuration" > "Administrate templates" > Klicka på "Desktop"

På högra sidan hittar du "Remove Recycle Bin icon on the desktop"
Är denna i läge "Enable" så ser du ej papperskorgen på skrivbordet.

OBS Detta gäller för XP Pro

//\//\

den stog som "inte konfigurerad" ställde den som inaktiverad istället. ska se ifall det funkar.

Cyanid skrev:
funkade inte .. fattar inte vad det är .. nu ska ju den synas iallfall på skrivbordet. :argpådato
den kan ligga utan gör bildkanten på skrivbordet. ta bort den och lägg till den igen eller fibbla med skärminställningarna så du ser det som är utanför skärmkanten

Mr K skrev:
den kan ligga utan gör bildkanten på skrivbordet. ta bort den och lägg till den igen eller fibbla med skärminställningarna så du ser det som är utanför skärmkanten

hmm kör med max på skärmen :rolleyes:
så då måste den ligga låångt bort.. haha.. men ska kolla ifall o ta bort den o lägga till igen :7peta

Mr K skrev:
aktivera den då

men om jag aktiverar det så blir det såhär..

jag aktiverar att "ta bort ikonen Papperskorgen från skrivbordet".. borde det inte vara inaktiverat eller är det jag som är ute o lallar?

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick