var hitta 4-hjuling?

pitch

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
cbr900rr
Vet inte om det här vart rätt forum men lägger frågan här så länge.

Är på jakt efter en fyrhjuling till gården. Den ska funka både för nöjesåkning i skog och mark + att det ska funka att dra någon mindre kärra efter.

Har ingen koll alls på fyrhjulingar så jag vet inte var eller vad jag ska leta efter. Är lite skeptisk till hållbarheten till alla Yoakomoko-modeller som poppar upp till höger och vänster.

Eftersom jag tänker lägga max 10 000:- får det givetvis bli något beg. Vad ska jag leta efter (märken/modeller)?

Tips på sidor att leta på?

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
pitch skrev:
2213762 Vet inte om det här vart rätt forum men lägger frågan här så länge.

Är på jakt efter en fyrhjuling till gården. Den ska funka både för nöjesåkning i skog och mark + att det ska funka att dra någon mindre kärra efter.

Har ingen koll alls på fyrhjulingar så jag vet inte var eller vad jag ska leta efter. Är lite skeptisk till hållbarheten till alla Yoakomoko-modeller som poppar upp till höger och vänster.

Eftersom jag tänker lägga max 10 000:- får det givetvis bli något beg. Vad ska jag leta efter (märken/modeller)?

Tips på sidor att leta på?

blocket blocket blocket...
Kanske kan vara svårt att köpa fyrhjulingar begat hos handlare, kan tänka mig det flesta som köper en har den tills den är skrot. Och sedan för 10k tror jag de blir riktigt svårt hos handlare. Kanske tom svårt på begmarknaden. Om man nu inte vill ha någon gammal ner körd maskin.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!