Var hitta kallingar med plats till ett könsorgan? (boxer)

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
I slutet av 90-talet och början av 2000-talet blev det väldigt populärt med boxershorts. Först lösa, hängiga, bekväma shorts-modellen och sen så småningom en tight modell som mer eller mindre utvecklats till ett snyggt resorband+en kondom.

Jag klarar fan inte av det längre. Visst ser det OK ut men för fan; mina pojkar har suttit fast inlåsta och fasttryckta nu i 6-7år! :gnissla

Jag bestämde mig att köpa ett par bekväma, lösa, ÄKTA boxer-shorts för att ha att variera med lite. Döm till min förvåning när jag inte hittar något inom hela sydvästra Skåne och alla säljarna ser helt förvirrade ut när de blir tillfrågade. De manliga säljarna önskade såklart själva tillbaks den modellen och började snabbt att söka på nätet till mig.

En rekommenderade tailarstore till mig, men ärligt. Ska man behöva en "skräddare" för att hitta ett par vettiga kallingar?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Det är ju bra med nåt som håller paketet på plats, lösa boxershorts har en tendens att åka upp till armhålan tillslut ju!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Kappahl, men lösa boxer är ju förhelvetes obekvämt.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Låt mig gissa, du vill ha bättre respons från singeltråden?

:va

Har ett par riktigt sköna, fula som fan som det står "man" på (idiotiskt, jao), tror dom kommit från dressman i tiden. Ända skönare är att va naken. :tummenupp

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Låt mig gissa, du vill ha bättre respons från singeltråden?

:va

Har ett par riktigt sköna, fula som fan som det står "man" på (idiotiskt, jao), tror dom kommit från dressman i tiden. Ända skönare är att va naken. :tummenupp

Haha, nja, skulle man kunna tro men jag är inte aktiv i singeltråden. Jag gillade alla snigel-trådarna men de försvann lika snabbt :)

Nej, detta är faktiskt ett "riktigt" problem för mig. Jag anser att de ruggigt tighta modellerna är felaktigt designade. Visst har de ett litet extra utrymme framtill men på undersidan skulle de passa bättre på en flicka. Vi ser inte ut som flickor undertill och efter 30-års-åldern har jag märkt att "man-balls" är ett faktum. De går ju inte att trycka upp i röven hursomhelst hela veckorna...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Militärens överskott.

Dom gamla ribbstickade fillingarna var ju kung, har du tur hittar du den äldsta varianten med skitlucka som sitter fast med två knappar.

tkdrille

Guest
valfritt sjukhus, så kan de hänga hur långt de än känner för utan att kulorna hänger utanför.

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Hittade någon kalsong som lite grann har den manliga anatomin i åtanke, men så kan man ju inte springa runt :)
Oumberligating Stickade kalsonger.jpg

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Militärens överskott.

Dom gamla ribbstickade fillingarna var ju kung, har du tur hittar du den äldsta varianten med skitlucka som sitter fast med två knappar.

valfritt sjukhus, så kan de hänga hur långt de än känner för utan att kulorna hänger utanför.

Det får ju gärna vara LITE mode-riktigt i alla fall om man nu skulle behöva visa upp dessa vid något tillfälle :D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
33957012645284425GoingCommando-vi.jpg

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...