Paha Poika
Ny medlem
Letar efter en orginal z1000 front också?
Last edited:
Vilken slags tröjor är du ute efter ?Mr Hayabusa skrev:
Av samma skäl vissa vill ha märkeskläder.Lt Jake skrev:Har alltid undrat vad man vill ha sagt med att ha en massa skallar på sig? Är det inte lite... löjligt?
Lt Jake skrev:Har alltid undrat vad man vill ha sagt med att ha en massa skallar på sig? Är det inte lite... löjligt?
PS. Vill inte provocera, det är en seriös fråga. DS
/J.
DwD skrev:Jag e åxå lite nyfiken på detta, varför vill man ha en tröja med en massa kranium på?
RirkarD skrev:antagligen av samma orsak att vissa vill ha WE/JL på sina tröjor (precis som inte andra har det) roligare med sådant som inte är lika vanligt
Wiseguy skrev:Av samma skäl vissa vill ha märkeskläder.
Det är snyggt, coolt, lite annorlunda, osv..
Lt Jake skrev:Jo, integritet och egen stil osv köper jag, men vad är det egentligen med just skallar som är så "ballt"?
Brukar undra samma sak med liemän, skelett på en HD, pitbulls etc..
Om vi tittar på bilden, som är ett t-shirtmotiv, vad betyder den? -Jag gillar hundar?, -pibulls är farliga?, -min hund är en chopper (eller vise versa)?
Och malteserkorset sen! Hur många vet vad den sanslöst våldtagna symbolen egentligen står för?
Lt Jake skrev:Jo, integritet och egen stil osv köper jag, men vad är det egentligen med just skallar som är så "ballt"?
Brukar undra samma sak med liemän, skelett på en HD, pitbulls etc..
avatar skrev:Har provat lite olika motiv, bananmotiv är bäst tycker jag. Hade snoppmotiv på kläderna förut men då blev jag nerslagen hela tiden och det är ju inte så kul alla gånger. Skyddade varumärken, kranium, apelsiner och rokoko-möbler på tröjorna gav mig inget kände jag.
Bröstavatarer är ju ett annat fenomen som man undrar över, varför har man det? Vill man skryta över brösten och få folk att tro att brösten på avataren är ens egna? Vill man reta upp dom som inte gillar bröstavatarer eller vill man helt enkelt känna sig lite tuff och ball för att man vågar ha en hel-krejsy avatar?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |