Var köpa skruvar?

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
OBS! Förbjudna svar på detta inlägg är Sifvert och Biltema!

Orsaken till att Sifvert är ointressant är deras löjligt höga priser. Jag är intresserad av att köpa skruvar med skallar som har kjol. Även om Biltemas skruvar är löjligt billiga finns de enbart i utförandet där skallen saknar kjol. Det går att råda bot på genom att komplettera med brickor men det är mindre lämpligt när man ska meka. Finns det andra säljare av skruvar med stort och billigt sortiment i stockholmsområdet?

Teddy skrev:
2507253 OBS! Förbjudna svar på detta inlägg är Sifvert och Biltema!

Orsaken till att Sifvert är ointressant är deras löjligt höga priser. Jag är intresserad av att köpa skruvar med skallar som har kjol. Även om Biltemas skruvar är löjligt billiga finns de enbart i utförandet där skallen saknar kjol. Det går att råda bot på genom att komplettera med brickor men det är mindre lämpligt när man ska meka. Finns det andra säljare av skruvar med stort och billigt sortiment i stockholmsområdet?

Kolla med kvick mc i Täby.

mvh jimmy

http://www.redracingparts.com har jag handlat en del ifrån och de har fina skruvar.

TERE.jpg

Teddy skrev:
2507253 OBS! Förbjudna svar på detta inlägg är Sifvert och Biltema!

Nu är nog inte Lelles det bästa heller men de har kragmutter M4-M8 och bult M6/12-50mm i alla fall. Billigt? Antagligen inte. Ur 05-katalogen: Mutter M6 3kr, Bult M6 25mm 7kr.

Är dina gamla bultar rostiga eller slitna? Det finns annars utmärkt bot mot rost som kan utföras i ett hemmagarage.

Kolla i "Mitt Garage" samma bultar i bägge bilderna.

Last edited:
Gustav O skrev:
Ja faktiskt. De är inte så dyra egentligen, det enda som jag reagerat på är kåpglaset och framskärmen som var svindyra.

Kolla http://www.tsrworldwide.com/, leta upp din hoj och skruvarna du är intresserad av, dela med tio på yen-priset så har du Nordgrens SEK-pris. Enkelt! :tummenupp

Har du tur får du delar levererade i en Happy Meal-box från McD. :hihi

KTM originalskruv kostar 2-3kr/st i M6.Finns även en del längder i M5 och M8.Annars finns det skruvsortiment(M6)från CC-produkter.Jag tror inte dom säljer direkt till kund,men dom flesta crossfirmor tar hem delar därifrån. www.cross-center.org

Har du ingen polare som jobbar på någon mekanisk verkstad eller liknande, som kan beställa åt dig hos Si...rt, jag kan garantera att företag har ett helt annat pris än om du kommer in som privatperson. Sen kanske du dessutom kan slippa momsen om du kan ta det svart genom en polare.

Finns en firma i Järfälla som heter Swebolt tel. 08-584 909 60 med samma sortement och inriktning som Si...rt.

/Nicke Lilltroll

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...