HIttade något åt dig, Freppa... Har inte bestämt mig vad jag tycker om den men den är ju orginell iaf....Freppa skrev:Är själv ute efter den fast till min -03:a. Swedie snackade om att han eventuellt skulle börja sälja den via forumet. Har inte hört något mer tyvärr. Swedie, något nytt?
Swedie skrev:yes yes! Början från nästa år ska det hela vara färdigt! Företaget kommer annonsera via Sporthoj.com! Jag kommer inte personligen sälja dem. Dem väntar just nu på att produkterna ska komma in. Vi håller tummarna för 1a Januari som var det planerade startdatumet.
Stephen skrev:HIttade något åt dig, Freppa... Har inte bestämt mig vad jag tycker om den men den är ju orginell iaf....![]()
Stephen skrev:HIttade något åt dig, Freppa... Har inte bestämt mig vad jag tycker om den men den är ju orginell iaf....![]()
Swedie skrev:yes yes! Början från nästa år ska det hela vara färdigt! Företaget kommer annonsera via Sporthoj.com! Jag kommer inte personligen sälja dem. Dem väntar just nu på att produkterna ska komma in. Vi håller tummarna för 1a Januari som var det planerade startdatumet.
P-son skrev:Hmmm 189 dollar plus shipping??? Vad e shippingkostnaden? Måste man sen momsa på detta eller? På ren svenska... Vad blir det i kroners and örers???
Freppa goes German...Freppa skrev:Eh.........
P-son skrev:Hmmm 189 dollar plus shipping??? Vad e shippingkostnaden? Måste man sen momsa på detta eller? På ren svenska... Vad blir det i kroners and örers???
Rottisen skrev:Har mailat Hotbodies![]()
Skriver så fort jag får svar![]()
Freppa skrev:Räkna med 14 kronor tror jag det är i dollarkurs så inkluderar det den avgiften. Anders Brink tar in en del från USA. Kolla med honom.
Freppa skrev:Men, det där ÄR ju Hotbodies Undertray!!!!!!! Var är hemsidan???
![]() |
Nytt körkortsdirektiv som på gång
EU förväntas inom kort fatt... |
![]() |
2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj
Söndag 18 maj är det dags f... |
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj