Är en bogus, en Malmökvinna är nu åtalad för bedrägeri, hon lurade folk till att betala till något som inte fanns.Von Vettet skrev:klasstraffen.com
GSXR1100R skrev:Är en bogus, en Malmökvinna är nu åtalad för bedrägeri, hon lurade folk till att betala till något som inte fanns.
Chrille skrev:Snickesnack, nu har du nog rört ihop det. Har stått reggad där i flera år och fått lov att betala någonting...
abstruse skrev:Vad har du fått lov att betala?![]()
Chrille skrev:Snickesnack, nu har du nog rört ihop det. Har stått reggad där i flera år och fått lov att betala någonting...
GSXR1100R skrev:Är en bogus, en Malmökvinna är nu åtalad för bedrägeri, hon lurade folk till att betala till något som inte fanns.
Macho Woman skrev:Det är ju bara nerdarna som har reggat sig ju. De vill man inte prata med, framförallt inte med tanke på hur obeskrivligt fräck jag var under gymnasietiden.
gladh skrev:Inte ens under hot om spöstraff skulle jag gå på en återträff för gymnasiet. Jag har ingen lust att återuppleva ens en gnutta av det som gymnasiet innebar.
Nej tack.
gladh
Varenda jävel har bytt till hemligt telefonnummerChrille skrev:...finns anledningar till att jag inte har pratat ett ord med en enda från den klassen sedan avslutningsdagen.
Chrille skrev:Det beror mycket på för min del. Högstadiet var rätt kul, men min gymnasieklass från Skoghall?? Inte en chans - finns anledningar till att jag inte har pratat ett ord med en enda från den klassen sedan avslutningsdagen.
mankan skrev:Hmm, det låter inte riktigt bra det där. Utan att snoka (för det är verkligen inte min avsikt), så skulle man kunna ana att dom inte var riktigt snälla mot varandra i den klassen.
Macho Woman skrev:Den som har hört låten Högstadiepersonerna med Doktor Kosmos vet varför man aldrig vill se dem igen.
Mina gymnasieklassisar var heller inga personer som förgyllde mitt liv direkt. En hög utseendefixerade Svensson-brudar som försökte fjäska sig till bra betyg. Tur att man själv var svårt politisk och deprimerad alternativrockare, så att man slapp befatta sig med dem.![]()
Macho Woman skrev:Det är ju bara nerdarna som har reggat sig ju.
LUNKEN skrev:Watson nörd? Ha Ha Ha
fröken kaxa med alla lärare, ja e rebell rebell ,uppror uppror
eller hur var det nu syster yster
/Mattias
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |