danne_the skrev:tycker mig även höra att motorn "skramlar" mer en när jag köpte den.
har detta någe samband??
danne_the skrev:fan vad skönt att höra!!! va rädd att jag köpt ett lik
men ska kolla upp om det ryker vid gaspådrag vad ligger at kolvrings byte på? eller det andra du sa va det nu va
Biifer skrev:Jag är ju ingen expert men jag tycker inte det låter speciellt mycket. Finns hojar som drar betydligt mer.
Biifer skrev:Jag är ju ingen expert men jag tycker inte det låter speciellt mycket. Finns hojar som drar betydligt mer.
danne_the skrev:1dl på 20-25mil e det normalt???
Biifer skrev:Sorry, my bad. Jag är ju som sagt inte någon 4-takts meck. Kanske lika bra de
Men av ren nyfikenhets skull. Hur mycket olja drar en genomsnitlig sporthoj av nyare modell?
Min tar inte en droppe, men lite äldre R1r kan dricka en del.freddexwing skrev:Ingen.
danne_the skrev:hej!
tänkte att jag som okunnig :kocko kunde få lite hjälp av några erfarna killar/tjejer ...
köpte min första båge för typ en månad sedan som jag bytte olja och oljefilter på på en gång. men nu märker jag att hojen drar vad jag tycker mycket olja typ 1dl på 20-25mil e det normalt???
tycker mig även höra att motorn "skramlar" mer en när jag köpte den.
har detta någe samband??
ska väl till lägas att det ej fanns servis bok vid köp så man kan väl räkna med att den näst intill o servad
mc gsx-r 750 98 3500mil
tacksam för hjälp/tipps
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024