Var ute o körde i Malmö idag....

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
Skulle träna på stadskörning idag inne i Malmö. Kan låta rätt tråkigt och det brukar det vara men idag var det annorlunda.
Det började redan inne vid Rosengård där jag o farsan blev omkörda av en gixxer på bakhjulet, annorlunda sett att hälsa men jag skrattade rätt högt i hjälmen :p .
Lite senare passerade vi förbi teatern där jag fick se en Bruno/Chigger FUZhat för första gången (jag tror att killen som körde den hade en grön streetfighter traja och en passagerare).
Körde tillsist förbi Triangeln där jag mötte ytterligare en streetfighter vars förare gav den tydligaste hälsningen jag hittills fått…
Som sagt det är inte alltid tråkigt att köra inne i stan även om det blåser rätt mycket och bilarn vill köra ihjäl en :crash

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Vastrix skrev:

Lite senare passerade vi förbi teatern där jag fick se en Bruno/Chigger FUZhat för första gången (jag tror att killen som körde den hade en grön streetfighter traja och en passagerare).

That would be me!!!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Vastrix skrev:
Jag kör fort igenom rosengård :p... Nä men det är rätt lugnt om man håller sig till de stora gatorna som bara går igenom :crash

Jag kör fort genom Fleninge :p ... Nä men det är rätt lugnt om man håller sig på asfalten :crash

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping