Varbergsrundan 26 augusti

Moggina

Ung och vild ^_^
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Innan:Honda FMX 650, KTM 990 SM, NU: KTM 690 SMCR 2019
http://www.varbergsmcklubb.se/?show_cat=9

Start på kåken kl. 10 - 11 lördagen 26:e augusti. Ca 10 mil på fina asfaltvägar. Teoretiska och praktiska övningar av skiftande karaktär längs banan. Startavgift 50:- inkl. fika

VMCK som annordnar och FMCK varberg kommer också vara på plats.

några som ska åka rundan ?

Moggina

Ung och vild ^_^
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
är det verkligen ingen !? hoppas på gött väder så blir det nog en del iaf

MinnieF1Mouse

Vem behöver en hel liter för att ha kul
Gick med
29 Jul 2006
Hoj
Mv Agusta F4 750. Ducati 750F1.
Moggina skrev:
2400491 är det verkligen ingen !? hoppas på gött väder så blir det nog en del iaf
Visste inte om att ni ordnade träff. Är för fattig för HN, missar allt. Låter dock som ett trevligt initiativ. Är alla sorters hojar välkomna? Kan man åka i egen takt, eller är det gruppkörning som gäller? Är inte medlem i WMCK är man välkommen ändå? Blir det bra väder så kan jag kanske hitta någon mer som också följer med. Blir det någonting på kvällen också?:fyllisar :öl I så fall är vi kanske flera som kommer. Hoppas i vilket fall som helst att det blir fint väder.

Moggina

Ung och vild ^_^
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
MinnieF1Mouse skrev:
2403491 Visste inte om att ni ordnade träff. Är för fattig för HN, missar allt. Låter dock som ett trevligt initiativ. Är alla sorters hojar välkomna? Kan man åka i egen takt, eller är det gruppkörning som gäller? Är inte medlem i WMCK är man välkommen ändå? Blir det bra väder så kan jag kanske hitta någon mer som också följer med. Blir det någonting på kvällen också?:fyllisar :öl I så fall är vi kanske flera som kommer. Hoppas i vilket fall som helst att det blir fint väder.

tjo!

hehe HN suger ändå den är bara fylld av reklam :D

Jo då du kan åka egen takt, start mellan 10-11 nån gång, vad jag har fattat så är det nån slags "poängpromenad(körning)" kostar 50kr att vara med och jo vem som helst får vara med bara det är på två hjul så :tummenupp , hmm vet inte om dom anordnar något på kvällen det lär vi märka imorgon, men annars hade jag tänkt ta en krogrunda imorgon på kvällen senare så öl blir det iaf :)

får bli att ta det hyffsat lungt på pubbrundan ikväll så man vaknar imorgon missade ju Pokerrallyt pga bakfylla och jag vaknade 16.30 :p

Ses imorgon! desto mer desto roligare :)

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...