Varför är ni inte ute och kjör?

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Lördag, klockan är 18:15, strålande väder över hela landet och över 700 inloggade:confused:

Varför är ni inte ute å gasar:va

Jag dricker lite bira:galen Vad är din ursäkt :smasha

maister

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2012
Hoj
Aprilia tuono v4 1100 -16
Vart ute å kört typ mellan kl 1 å 17 :-D så de räcker mer eller mindre för idag, ont i rumpan nu:)

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF750-94, Yamaha XJ600S diversion-92, Tidigare: Yamaha FZR600R -94, Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Framdäcket är 11 år gammalt så jag vill inte åka på är min ursäkt.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag har varit ute och kört. ;) vart inne i huvudstaden och provkört till å me! Nu ska jag in och träffa polare över en bärs.

Lazzekongo

Member of Team Rubank Racing
Gick med
16 Jul 2008
Hoj
Daytona 675 -08 R6 -00
Regn, jobb o öl är mina ursäkter :) Men imorrn, då jäklar ska jag ut o åka

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Jag klotade igår em och fick nån lös flisa i lillfingret, vilket konstaterades på S:t Göran igår kväll, hojen fick bara lite liggsår, den var stabil i 140 på vägen hem iallafall. :yoparty

Anledningen till klotningen var en kaffelattemorsa med mobil som fick för sig att byta fil så där plötsligt bara, förmodligen fönstershopping :gnissla jag bromsade och det var blöt kall asfalt :huvet:huvet

Men, det var ingen större skada skedd, körbar hoj med fler liggsår bara :yoparty lite aluplåt å sen ett par lager plastidip så bör den vara ok igen :banana:fyllisar

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Ankan1 är värst som vanligt, jag väntar tålmodigt på nicken Ankan2 som förmodligen kommer vara skogstokig

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Jo de var nån som bara..... å ni vet så tog den bara.......och så gick bensinen.......o pang de va lick-som....... Nej men jag vet inte okej, jag vet inte :gråta :gråta :gråta

HCN

gnicararysålbmaet
Gick med
15 Jun 2011
Hoj
GråMorrandeGatslampa®
Ankan1 är värst som vanligt, jag väntar tålmodigt på nicken Ankan2 som förmodligen kommer vara skogstokig

Ankan3 loggade tydligen ut för sista gången för nåt år sen och startade däckshop i Haninge...

Smagatusk

Guest
Äckligt strålande sol här nere, och hojskitet startar inte. Misstänker det värsta, sprucken topp.

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Mr. Blå tog kortet och hojarna är nerplockade.

Idag har jag lärt mig att Norrlands guld ljus inte är mycket att hurra för, men San Miguel Especial smakar prima :tummenupp

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Hur många mil var kaffestoppet..?

11 mil till kaffestoppet och lika många mil tillbaka ... hmmm ... kaffestoppet tog ca en timme så omräknat i mil så blir det ju då ännu mer.Men min ursäkt är att gamla bettan, förlåt Blackbirden, går som en jädra kryssningsmissil utan större ansträngning.Har inte tidigare kört en så bekymmersfri hoj så det är ju klart att det blivit några mil extra till dags datum mot normalt.Men allt kostar och bensin är inte gratis så någon gång lär det väl för egen del ta slut för en tid. :crash

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy