Varför är SSEmse Facebooksidan uppdaterad men inte hemsidan och inte SH forumet?

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Blir något konfunderad när jag läser en tråd här med en fråga gällande planeringen inför 2012.

Tråden startades 2011-12-09, 10:49 och Lars, vår kassör har svarat 2011-12-10, 17:08
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?249367-2012

Gick efter att ha sett detta som vanligt in på vår hemsida och kollade på vår startsida, senaste informationen där är daterad den 31/5. Ingen ny information alltså.

Av en slump hittade jag protokollet från årsmötet upplagt under "Protokoll".
Tänkte, "det här kan ju vara intressant för våra medlemmar att se" så jag postade informationen både här i SSEmse-forumet och i RoH-delen (eftersom det efterfrågats).

Jag har inte Facebook och kommer förmodligen aldrig att skaffa det heller (varför är min ensak) men eftersom "vi" har en sida där så surfade jag in och till min förvåning ser jag följande info:

Info bandagar 2012:
Vi får bara fem dagar på Knudan nästa år. SRW kommer att vara stängt under sex veckor i juni/juli och just nu förhandlar vi för fullt med SRW för att lägga beslag på så många av de lediga söndagseftermiddagarna som möjligt.

/Styrelsen
Gilla · Kommentera · den 4 december kl. 03:36

och

Då ligger protokollet från årsmötet uppe på hemsidan
Gilla · Kommentera · den 7 december kl. 23:37

Varför i all världen finns informationen på Facebook men inte på vår hemsida och inte heller här på SH? Är fejsbook vår officiella kanal mot omvärlden numera eller? :va

P.S. Jag skickar även frågan till info@sydskanesemse.nu så det går den "rätta vägen", det har ju vid flertalet påpekats att forumet här på SH inte är den officiella kommunikationskanalen (det verkar däremot fejsbook vara) D.S.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Våga vägra fejan
*tillbaka till grottan för övervintringen*

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Någon hade glömt stänga stenen som står för ingången till grottan.
Men alla andra verkar övervintra som bäst nu.....

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping