...Han ska byta klass! Det var ju alldeles tydligt efter kvällens förtjusning över att få köra 125 cc istället för den klumpiga 600:an.
Kanske han även får med sig Kobbe?
Kanske han även får med sig Kobbe?
addexxx skrev:Snyggt Syss!
Precis som du säger så är dom nog på väg till 125 JR, hörde att dom sökte dispans hos svemo, dom är väl lite över 20 bast
Jo jag har hört samma rycktenSyss skrev:Njaej, båda två ligger ju precis på gränsen va...
LOTTAK skrev:Jo jag har hört samma ryckten
Men du Andreas, Du körde ju om båda två (man ska väl inte vara elak mot "gamlingarna")?
Men hallå vännen har du ätit björnkött, huggorme och taggtråd till lunch......ecce skrev:Ähh vi lät grabben vinna hur hadde det sett ut annars. Rena rama vuxen mobbingen ju...
Att Kobbe van handlade mest om att jag inte visste vilket håll växlarna låg. Att folk inte förstår att race växlat ligger i tiden :kocko . Sen har ju inte Svemo mod nog att starta upp 125 senior vilket hadde varit en höjdar klass som jag självklart hadde dominerat. Kobbe hadde desutom i smyg monterat lustgas , där av försvann den fegisen på rakan. Jag ser fram imot en retur där gammlinge ska få så mycket pisk att han inte vågar vissa sig på LMS mer
björn
ecce skrev:Ähh vi lät grabben vinna hur hadde det sett ut annars. Rena rama vuxen mobbingen ju...
Att Kobbe van handlade mest om att jag inte visste vilket håll växlarna låg. Att folk inte förstår att race växlat ligger i tiden :kocko . Sen har ju inte Svemo mod nog att starta upp 125 senior vilket hadde varit en höjdar klass som jag självklart hadde dominerat. Kobbe hadde desutom i smyg monterat lustgas , där av försvann den fegisen på rakan. Jag ser fram imot en retur där gammlinge ska få så mycket pisk att han inte vågar vissa sig på LMS mer
björn
Tror noga att du oxå har ätit lite huggorm till lunch idag vännenKobbe skrev:Det är klart att vi lät grabben vinna jag låg mest och puttrade runt på halvfart men endå kom aldrig Ecce ifatt
Att veta hur växlarna ligger kan ju inte vara svårare än att veta att man startar när röda lampan släcks, inte när den tänds
Skitkul var det i vilket fall, 125 senior åt folket!
LOTTAK skrev:Tror noga att du oxå har ätit lite huggorm till lunch idag vännen
HANS VAR OXÅ TRIMMAD, NÄSTAN NYTVÄTTAD BAKFÄLG ÄR VÄL TRIM OXÅKobbe skrev:Men Ecce anklagade ju mig för att ha smygtrimmat nä han mycket väl vet att det är STANDARD som gäller.
Kobbe skrev:Det är klart att vi lät grabben vinna jag låg mest och puttrade runt på halvfart men endå kom aldrig Ecce ifatt
Att veta hur växlarna ligger kan ju inte vara svårare än att veta att man startar när röda lampan släcks, inte när den tänds
Skitkul var det i vilket fall, 125 senior åt folket!
zhapod skrev:Ryktet (läs: oskar) gör gällande att den ena av de där hojarna faktiskt är snabbare än den andra.
vilken låter vi vara osagt
ecce skrev:Tja det var ju inte så svårt att räkna ut. Kobbe hävdar ju att det var en STANDARD han satt på men man såg tydligt NOS flaskan under kuttsen . Jag mistänker vidare att man fäst någon slags vinkel-koppling på min växelförare som alltid la tvåan . Att Kobbe vidare hävdar att hans STANDARD vana gav honom den slutgiltiga segern är ju inte så lustigt då hans R6 går ungefär lika fort runt banan. Han behövde ju inte ändra en ända bromspunkt
björn
Kobbe skrev:På en STANDARDhoj ligger ettan neråt, så är det bara. Att du inte kan köra hoj utan att ha massa trim är ju en helt annan sak. Du kanske får ta och leta fram en 125 racer till nästa gång
Ps: R6:an går ju tokfort
ecce skrev:Ähh vi lät grabben vinna hur hadde det sett ut annars. Rena rama vuxen mobbingen ju...
björn
LOTTAK skrev:HANS VAR OXÅ TRIMMAD, NÄSTAN NYTVÄTTAD BAKFÄLG ÄR VÄL TRIM OXÅ
ecce skrev:Köra och köra jag har ju hela tiden hävdat att gäller att få rätt transponder. Lovar att det fanns någon på LMS som gick och svor över att hans 55 tider blev 57 tider...
PS R6:an går inte fort hur mycket du än vill, vi kan ju byta så får du se att det är hoj/transponder/tur/snabb-cigg som gäller..ds
Ps2 R6:an är lite snabb ibland ds2
Syss skrev:Jag trodde du hade kört gathoj?
Men med tanke på att du inte kan växla får du inte komma i närheten av mina älsklingar iallafall!
ecce skrev:GATHOJ va i hela H . Det är ju en super duper ex bla bla mm mm hoj. Snabb som satan när hon är på humör, det är ju nästan så att jag får in tankar att inte säja bara för att köra ifrån varenda blöjracer som någonsin producerats... Föresten borde varenda funtad mäniska sätta 1:an uppåt så är det ju överallt annars
1
2
3
osv...
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |