gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Teo>
vill du vara med riktigt ordentligt så bokar du en 09 första vardagen efter nyår; )
vill du vara med riktigt ordentligt så bokar du en 09 första vardagen efter nyår; )
2 R1, 1 CBR1000 och 3 GIXXER och alla har varit sämt i alla tidningar
Jag vet att det skitsamma vad som står i div tidningar men kan det inte bara för en gångs skull stå i en tidning när man sätter sig på porslinshästen för en ritt att just den hojen Jag har är jetebra! Då kunde man åtminstånne få dra på sig ett litet översittarsmile. Ånä, inte en sportmössa.
Men snälla Teo.
Köper du verkligen en hoj för att en tidning säger att den är bäst?
För det första så finns det många aspekter att ta med här...Tex hur lång? Hur sitter du på hojen? Hur myckdet du väger..
Vad det sitter för däck på hojen vid testtillfället?
Vad gillar testföraren för egenskaper hos en hoj?
.
Jag hörde ryktas om att Ford F350 skulle bli årets kalkon 09
Haha, tänk vad tokigt det kan bli! Du har helt enkelt kommit ur fas Om du byter hoj med annan peridicitet blir du bäst
Själv kör jag en Kawasaki GPX 600 R från -88...så jag förstår dig när du säger att du känner dig lite "UTE" med en hoj som inte är testvinnare. Det enda test min hoj vunnit är försäkrings testet.
Men, De listar ju aldrig "Hyijousunng hyasint korint sexförti" i de där tidningarna.
hahah bästa någonsin!!!
Man får den hoj man förtjänar!
Men, De listar ju aldrig "Hyijousunng hyasint korint sexförti" i de där tidningarna.
Själv kör jag en Kawasaki GPX 600 R från -88. Den har en förgasarmotor på 85hk. Jag har klotat den på rullgrus så den är lite repig på höger sida...Före den hade jag en likadan fast svart...den levde inte länge...så jag förstår dig när du säger att du känner dig lite "UTE" med en hoj som inte är testvinnare. Det enda test min hoj vunnit är försäkrings testet. Helförsäkring för 2000/år inklusive en tilläggs försäkring för extra utgifter.
Å sen kommer vi få se Teo på en Virago 250 nästa sommarDen borde vara referenshoj i alla tester!
"Den nya Yamaha Virago 250 presterade bra i bankörningstestet, toppfartstestet och bromstestet jämfört med våran referenshoj"
Har du verkligen varit så stygg? :rädd
Sit i hojjen nu när det är "vinter", du har ju en JÄTTEcool bil
Man får den hoj man förtjänar!
Den borde vara referenshoj i alla tester!
"Den nya Yamaha Virago 250 presterade bra i bankörningstestet, toppfartstestet och bromstestet jämfört med våran referenshoj"
Å sen kommer vi få se Teo på en Virago 250 nästa sommar
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |