Varför just nu!!!!!

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Bbbuuuhhhuuuäääää jag är sjuk och kan inte åka till mässan :( Min typiska otur att alltid bli dålig när det är någonting kul på G :4skrika . Jag skulle nog behöva lite tröstande ord just nu :( :(

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Megadopa dig med Alvedon eller nåt och bli frisk till på söndag. Du har ju flera dagar på dig!

Mange77

Den är inte lång, men den är smal!
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
Sursucka 1000 & fyrhjuling till grabbarna
Sjuk!!!

bebbe skrev:
Bbbuuuhhhuuuäääää jag är sjuk och kan inte åka till mässan :( Min typiska otur att alltid bli dålig när det är någonting kul på G :4skrika . Jag skulle nog behöva lite tröstande ord just nu :( :(

Vi kan byta! Min 5 mån son är sjuk och har inte sovit ett skit i natt!!!! Känns kul att gå till jobbet sen........

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Penguin skrev:
Megadopa dig med Alvedon eller nåt och bli frisk till på söndag. Du har ju flera dagar på dig!

Men jag som skulle åkt upp idag och sedan haft en hel helg i Stockholm :(

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Mange77 skrev:
Vi kan byta! Min 5 mån son är sjuk och har inte sovit ett skit i natt!!!! Känns kul att gå till jobbet sen........

Det är klart, låter tom värre än för mig........

Blade

G'day Mate
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
bebbe skrev:

Sprit, framförallt whiskey brukar bota de mesta krämpor....eller så blir det värre! :angel
Ta en chansning å sup till idag!! :banana

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Blade skrev:
Sprit, framförallt whiskey brukar bota de mesta krämpor....eller så blir det värre! :angel

Hmmm, kanske skulle gå ner till bolaget och köpa mig en flaska :näsblod

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Been there done that, det kommer fler gånger, jag lovar :D

Mange77 skrev:

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Blade skrev:
Visserligen, men man kan säga så här: Av alla sätt som inte fungerar så är sprit det allra bästa :)

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Du är inte ensam, fick just ett samtal från en besviken Chrille som ska meka bakhjulslager istället för att gå på mässa och supa till.

Krya på dig.

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Gulsnabbtrajja skrev:
Du är inte ensam, fick just ett samtal från en besviken Chrille som ska meka bakhjulslager istället för att gå på mässa och supa till.
Meka bakhjulslager... det tror vi inte en sekund på, det är säkert "Stina effekten" som sätter käppar i hjulet :hihi

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Gulsnabbtrajja skrev:
, fick just ett samtal från en besviken Chrille som ska meka bakhjulslager istället för att gå på mässa och supa till.

VAAAAA....... måste han göra det just NU...!!!!???? :7peta

Skit.... hade vart skoj att träffa på den långhårige RR-aspiranten från västkusten...!! :tungan :)

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Jag kommer inte heller upp..bebbe det kommer ju upp kort på sön el mån förhoppningsvis:)

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
twinner666 skrev:
Jag kommer inte heller upp..bebbe det kommer ju upp kort på sön el mån förhoppningsvis:)

Japp, kan inte alla som skall till mässan och har kameran med sig lova att ta riktigt många roliga bilder som vi stackare som inte skall med kan titta på :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
hur sjuk är du? det här känns som en billig undanflykt för att du inte vågar vistas bland människor.

fy skäms

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Swedie skrev:
hur sjuk är du? det här känns som en billig undanflykt för att du inte vågar vistas bland människor.

fy skäms

VAD :skrämd På hopp!! Personangrepp, banna från forumet :fakta
Eller... aha det var Swedie :rodnar

Nej, men det är faktiskt så att jag har 39,2 i feber (imorse). Lär väll inte bli bättre av att jag är tvungen att ta mig till jobbet för att avsluta ett jobb inför helgen :rolleyes:

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...