bebbe skrev:Bbbuuuhhhuuuäääää jag är sjuk och kan inte åka till mässanMin typiska otur att alltid bli dålig när det är någonting kul på G
. Jag skulle nog behöva lite tröstande ord just nu
![]()
![]()
Penguin skrev:Megadopa dig med Alvedon eller nåt och bli frisk till på söndag. Du har ju flera dagar på dig!
Mange77 skrev:Vi kan byta! Min 5 mån son är sjuk och har inte sovit ett skit i natt!!!! Känns kul att gå till jobbet sen........
bebbe skrev:Bbbuuuhhhuuuäääää jag är sjuk och kan inte åka till mässanMin typiska otur att alltid bli dålig när det är någonting kul på G
. Jag skulle nog behöva lite tröstande ord just nu
![]()
![]()
Blade skrev:Sprit, framförallt whiskey brukar bota de mesta krämpor....eller så blir det värre!![]()
Ta en chansning å sup till idag!!![]()
Mange77 skrev:Vi kan byta! Min 5 mån son är sjuk och har inte sovit ett skit i natt!!!! Känns kul att gå till jobbet sen........
Visserligen, men man kan säga så här: Av alla sätt som inte fungerar så är sprit det allra bästaBlade skrev:Sprit, framförallt whiskey brukar bota de mesta krämpor....eller så blir det värre!![]()
Ta en chansning å sup till idag!!![]()
berggren_martin skrev:Visserligen, men man kan säga så här: Av alla sätt som inte fungerar så är sprit det allra bästa![]()
Meka bakhjulslager... det tror vi inte en sekund på, det är säkert "Stina effekten" som sätter käppar i hjuletGulsnabbtrajja skrev:Du är inte ensam, fick just ett samtal från en besviken Chrille som ska meka bakhjulslager istället för att gå på mässa och supa till.
Gulsnabbtrajja skrev:, fick just ett samtal från en besviken Chrille som ska meka bakhjulslager istället för att gå på mässa och supa till.
twinner666 skrev:Jag kommer inte heller upp..bebbe det kommer ju upp kort på sön el mån förhoppningsvis![]()
Swedie skrev:hur sjuk är du? det här känns som en billig undanflykt för att du inte vågar vistas bland människor.
fy skäms
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!