Varför köper Motorrad Sporthoj.com?

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
För att ni gillar motorcyklar, absolut. För ni skall tjäna mer pengar? Självklart. Men det finns nåt mer? Och jag vill att Gerry himself svarar annars blir jag galen och jagar dig runt hela MC-mässan tills jag får tag i dig :krama

Smagatusk

Guest
Skulle tro att tryckta tidningar har haft sin tid, nu gäller Internet/webbsidor.

Och finansiärerna är ju då reklamköparna. Därför vore det önskvärt att - som alternativ - kunna betala för ett reklamfritt eller reklamreducerat sporthoj.com.

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Facebok är väl en övergående fluga?
Seriösa hojåkare använder inte facebok eller varselväst:arsele

Gick med
21 Oct 2007
Hoj
Yamaha MT-09 SP och KTM 1290 Super Duke R
Hej!
Du har rätt i att det handlar om att vi gillar motorcyklar och samtidigt att tjäna pengar. Köpet av sporthoj.com är ett led i att vi vill bli starkare på webben, och erbjuda den bästa produkten både på papper och på webb, men det handlar inte bara om det. Vi känner grundaren Johnny Cedergren sedan vi startade 2008 och vi är tillsammans rörande överens om att vi behöver förbättra sporthoj.com på ett sätt som gynnar besökarna. Exempelvis kommer vi inte att fylla på med banners, som inte hör hit, utan att strikt och lite mer sparsamt hålla oss till relevanta mc-annonser. Vi har också andra idéer om förbättringar, jag vet att Johnny på annan plats här har gått ut med frågor om vad ni som användare gärna vill se på sajten. Det finns mycket att göra, och det kommer att ta lite tid, först och främst vill att sajten kommer upp och rullar som den ska, och sedan tar vi stegvisa förbättringar därifrån.
Hälsning
Gerry Nordström

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Tack Gerry, att du tog dig tid att svara. Skall bli spännande det här.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år