motardsnubben
Ny medlem
Varför snackar om Ktm och Husa när d finns Honda Xr 650 r en kanonhoj att bygga om till motard någon som hålller me elle???
motardsnubben skrev:Varför snackar om Ktm och Husa när d finns Honda Xr 650 r en kanonhoj att bygga om till motard någon som hålller me elle???
motardsnubben skrev:Varför snackar om Ktm och Husa när d finns Honda Xr 650 r en kanonhoj att bygga om till motard någon som hålller me elle???
motardnisse skrev:
Jag måste gå emot strömmen och säga att det faktiskt inte är så hemskt när man väl kört in sig på husan att köra runt på gatan! Tog mig en timme ut ikväll å bara gledGhost skrev:Hm....... undrar varför det inte finns så många XR Håndor med i motard SM om dom nu är så bra som du säger....
(personligen skulle jag ALDRIG köra en Husa på gatan)
OlleR skrev:Jag måste gå emot strömmen och säga att det faktiskt inte är så hemskt när man väl kört in sig på husan att köra runt på gatan! Tog mig en timme ut ikväll å bara gled
Till frågan: En del ser inte komfort å sånt där som lika viktigt som låg vikt å mycke effekt.
Tom Byron skrev:Men den verkar rätt skottsäker att slippa serva och ras är väl sällan
eisbaer skrev:Hur stor är skillnaden på motorkaraktär mellan XR o 640? Mer bottenvrid på Hondan?
Jag har inbillat mig att det är mer pulver i Hondan i vilket fall, stämmer?
Ghost skrev:Menar du på papper eller hur dom känns när man kör?
eisbaer skrev:Hur de känns. De borde väl väga ungefär lika mkt.
Jocke W skrev:Hur står sig en Gammal Honda Cr 500 i dagens motard rejs då? lite hottad..
Jag HAR provkört XR650 oxo, och jag skulle inte säga att jag sätter mig å kör 20-30 mil på den hellerGhost skrev:Jag tror inte att Husan är hemsk att köra på gatan så länge man håller på & busar,
men att dra en "touringtur" på 20-30 mil under en dag skulle jag inte ens tänka på, det finns bättre hojar för det.
Att vara ute & glida en timme räknar jag som för kort tid för en tur, då hinner man ju knappt ut ur garaget.
Ghost skrev:Vet inte men det är ju en å annan som kör isracing med dom så helt borta lär dom väl inte vara.
Kraft i motorn har dom ju aldrig saknat...
tycon1 skrev:Men det är som med den gamla kx500 an...motor stark som en oxe! Men lidande fjädring och vikt! En CR500 skulle nog inte komma så högt upp på ett SM räjs, då ram och dylikt är stenålder..
Stoppa i en Cr500 motor i till exempel en ny CR250 ram, så skulle det nog kunna bli något!
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail
En dröm sedan många år har ... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Foto: LEON Transportstyr... |
|
Aprilia RSV4 X ex3ma
Aprilia har presenterat RSV... |
|
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Europeiska investeringsbank... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Transportstyrelsen har före... |
|
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |