Varför visas bara vissa bilder i mitt explorer?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Min dator har varit lite hängig på sistone och nu kan den bara visa vissa bilder på internet, och det gäller alla sidor :( Varför är det så?
Ska iofs formatera den i helgen efter att ha spökat om litegrann efter viruset som härjade men vill iaf veta varför detta fel uppstår. Blir bara kryss, men ibland kan bilderna komma upp om jag uppdaterar sidorna.

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
suck...
Dee_cati skrev:
Min dator har varit lite hängig på sistone och nu kan den bara visa vissa bilder på internet, och det gäller alla sidor :( Varför är det så?
Ska iofs formatera den i helgen efter att ha spökat om litegrann efter viruset som härjade men vill iaf veta varför detta fel uppstår. Blir bara kryss, men ibland kan bilderna komma upp om jag uppdaterar sidorna.

Explorer är lite lustig...
Kan vara så att du varit inne och surfat på dessa sidor när du hade virus????
Isf om bilderna inte öppnades då så cachar explorer sidan och visar den gamla versionen.
Vad med om liknande när jag använde explorer och satt på modem, men det var med version 4-5 av explorer.

[tips]kolla på opera istället opera, mycket bra program [/tips]

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Har rensat allt sådant, så nu måste jag logga in överallt igen :mad:
opera hade jag förut men gillar explorer bättre, känns på nåt vis mer riktigt även om funktionerna i opera är snäppet bättre :)

jaja, det borde bli bättre efter formatering men knepigt är det iaf. har aldrig varit med om något sådant, precis som om det finns en annan mapp/fil med gammal info som jag inte kommer åt eller nåt :(

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
suck...
Dee_cati skrev:

opera hade jag förut men gillar explorer bättre
Sådär säger du bara för du kör xp och det är inbakat överallt :p
jag vet, gjorde likadant...

[tips igen] firebird [/tips igen]
(måste ju försöka locka fler från microsoft-träsket, jag vet det är jobbigt men det går...:rolleyes:

jaja, det borde bli bättre efter formatering men knepigt är det iaf. har aldrig varit med om något sådant, precis som om det finns en annan mapp/fil med gammal info som jag inte kommer åt eller nåt :(

Man får inte ha explorer igång när man rensar, då sparar den fortfarande massa skojiga grejer :crash

Dessutom har den en rolig index-fil som är lite underlig.... :D

Seså byt nu SH-läsare! :hej

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
ähhh, det funkar stabilt till det jag gör, dvs tanka filmer, bränna filmer, musik, filmtittande och lite porrsurfande :)

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
suck...
Dee_cati skrev:
ähhh, det funkar stabilt till det jag gör, dvs tanka filmer, bränna filmer, musik, filmtittande och lite porrsurfande

Varför visas bara vissa bilder i mitt explorer?

need I say more? :p :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...