Kronen
Medlem
tjena jag har varit bannad i snart över 6 månader på alla andra forum förutom 125delen. va fan har jag gjort? hur blir jag "Obannad igen" eller de går inte.. FAN isåfall
Kronen skrev:2218357tjena jag har varit bannad i snart över 6 månader på alla andra forum förutom 125delen. va fan har jag gjort? hur blir jag "Obannad igen" eller de går inte.. FAN isåfall
Cyren skrev:2219655Jag var bannad, men snackade med swedie. Var ganska otrevlig i mitt andra inlägg, men då svarade han och var inte alltför glad på mig. Jag bad om ursäkt och så vips, inte bannad längre
iofs hade jag bara råkat lägga en Icke mc relaterad film i mcfilm forumet
Har varit bannad ett tag jag med. Jobbigt as hell. Du får garanterat tillgång till de andra forumena när du skafffar större hoj iafKronen skrev:2218357tjena jag har varit bannad i snart över 6 månader på alla andra forum förutom 125delen. va fan har jag gjort? hur blir jag "Obannad igen" eller de går inte.. FAN isåfall
Nej men du är från Skåne så du har problem ändå.stoooffe skrev:2220072HHAHAAHHAAHHA jag är inte bannad.
Lundgren skrev:2220078Nej men du är från Skåne så du har problem ändå.
Nej just därför blir inte ni skåningar bannade för ni har tillräckligt med problem så därför bannar han de som inte är därifrån. SimpleJojjeL skrev:2220420Verkar som vi skåningar inte är bannade. Vart ligger då vårt problem som inte ni har?
Cyren skrev:2220427Swedie vågar inte banna danskarna, då kanske svenskarna inte längre får åka dit å köpa öl!
Lundgren skrev:2220078Nej men du är från Skåne så du har problem ändå.
Lundgren skrev:2220426Nej just därför blir inte ni skåningar bannade för ni har tillräckligt med problem så därför bannar han de som inte är därifrån. Simple
Wargen skrev:2221034Jag har vart bannad men så fråga jag vad jag gjort. och så börja tjötet
efter mycket om och men så knäckte jag han och jag vart inte bannad längre.
Jag fick faktiskt använda mina svenska-samhäll kunskaper nån gång i mitt liv
måste säga att han var svårknäckt, inget för nybörjare
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven