Har inte kört onsdagsgazzet på några veckor, men i Gyllebo så låg där enorma mängder grus i storlek med stenen i asfalten. och i samma färg så man så inte det alls.. inte fan har de varit där innan och inte fan har det kommit dit av sig själv. Jag kom bakvägen (vägen hem) och kom över det stor krönet som svänger vänster innan gyllebo. fick feeete slide i kurvan för man såg ju inte alls att där var grus men lyckades hålla mig på hjulen. körde inte speciellt fort för den delen heller.
så jag vill varna de som inte redan vet. ta det skitlugnt i gyllebo för de ligger grus i alla kurvor
om det är någon där som är trött på onsdagsåkarna så kan de skriva en insändare men de ska fan inte slänga ut grus på vägarna. de e ju skitfarligt.
skadar någon sig där så ska fasen någon åka dit på det.
fan vad jag hatar "folk"
och de kan omöjligtsvis vara sten som dragits upp från vägkanten..
lyckades ju inte sanera allt där med ett par stövlar men jag försökte (sparkade bort som fan)
//anton
så jag vill varna de som inte redan vet. ta det skitlugnt i gyllebo för de ligger grus i alla kurvor
om det är någon där som är trött på onsdagsåkarna så kan de skriva en insändare men de ska fan inte slänga ut grus på vägarna. de e ju skitfarligt.
skadar någon sig där så ska fasen någon åka dit på det.
fan vad jag hatar "folk"
och de kan omöjligtsvis vara sten som dragits upp från vägkanten..
lyckades ju inte sanera allt där med ett par stövlar men jag försökte (sparkade bort som fan)
//anton