Som somliga andra rekommenderar jag varmluftspistol.GS Girl skrev:Nån som har tips på hur man lättast tar bort varningsmärket som sitter på tanken? Något speciellt medel man kan använda?
Jag tog bort mina varningsmärken med vanligt bilavfettningsmedel, T grön.GS Girl skrev:Nån som har tips på hur man lättast tar bort varningsmärket som sitter på tanken? Något speciellt medel man kan använda?
Vit golf av 1986 år modell, vad dom lackar dom med vet jag inte men efter lite gnuggande med T röd kunde man se vad dom grundar med, det är grått.Robban_C skrev:Men vänta nu, det finns ingen billack som förstörs av T-röd. Vad var din bil lackad med? Vattenfärg?
BugEyes skrev:Vit golf av 1986 år modell
andersbrink skrev:Lack som missköts oxiderar, då räcker det med att gnugga lite med tummen så kommer grundfärgen fram. Är man det minsta rädd om bilen/hojen kan man iaf använda ett vax UTAN att polera upp glansen - huvudsaken lacken får sitt "solskyddsmedel". Med det spar man minst 99% tid jämfört med en polernisse. Ska man sen sälja fordonet är det bara att tvätta bort all gammal vax och polera upp den (i princip) nya färgen.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |